d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Voor Hond?
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 28 2008 02:13pm
Misschien een Golden Retriever? Best wel aardige honden die vrij goed luisteren.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 28 2008 02:14pm
Quote (uNoTopia @ Thu, 28 Feb 2008, 21:12)
Wow, ga deaud?

Cairn Terriers zijn ook leuke honden. smile.gif


ja zijn tof.. maar ik gelooof dat hij een grote zoekt? tongue.gif iig diedingen liet ik altijd uit toen ik klein was die zijn keitof tongue.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 03:08pm
Ik hoef niet zozeer een grote hond, maar wil ook niet zon kleintje. Weet niet waarom, maar vindt het niet handig en lijkt me lang niet zo leuk als een beetje een grote sterke hond.
Vooral omdat als je met zon hond aan het stoeien bent, heeft zon kleintje weinig kans.. stoei je met een grotere/sterkere hond is 't allemaal wat leuker en eerlijker.
Maar ik hoef zeker ook niet een super grote hond, de hond moet namelijk ook traplopen af en toe. En ik weet dat traplopen slecht is voor honden. Maar een grotere hond krijgt veel sneller botklachten als hij steeds trappen op en af loopt.
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Feb 28 2008 03:16pm
ik heb ene kooiker mdl - klein groot honden zeer gericht op baas maar vinden adnere menesen ook niet erg sportiev zijn leuke beesten

of golden ook zeer leuke honden (mijne jaar gelden overleden aan kanker :'( )

heder is egt op 1 iemand dus met 7 mensen heb je tog kans dat ie erg gaat waaken (ofc verschild per hond)
husky kan loopt nie weg als je goed opvoet(Zelfde als met hdr) maar die moeten egt 3-5 x 2 uur beweging nodig wil je ze beetje rustig houden
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 03:19pm
Quote (c0me @ Thu, 28 Feb 2008, 22:16)
ik heb ene kooiker mdl - klein groot honden zeer gericht op baas maar vinden adnere menesen ook niet erg sportiev zijn leuke beesten

of golden ook zeer leuke honden (mijne jaar gelden overleden aan kanker :'( )

heder is egt op 1 iemand dus met 7 mensen heb je tog kans dat ie erg gaat waaken (ofc verschild per hond)
husky kan loopt nie weg als je goed opvoet(Zelfde als met hdr) maar die moeten egt 3-5 x 2 uur beweging nodig wil je ze beetje rustig houden


Die 7 mensen waar ik nu mee woon, zal ik echt niet altijd bij blijven wonen.
Het is dus mischien wel beter als de hond alleen maar aan mij hecht, aangezien ik aardig vaak verhuis en allemaal verschillende "baasjes" lijkt me ook niet handig.

This post was edited by CorvX on Feb 28 2008 03:19pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 28 2008 03:20pm
Quote (CorvX @ Thu, Feb 28 2008, 09:19pm)
Die 7 mensen waar ik nu mee woon, zal ik echt niet altijd bij blijven wonen.
Het is dus mischien wel beter als de hond alleen maar aan mij hecht, aangezien ik aardig vaak verhuis en allemaal verschillende "baasjes" lijkt me ook niet handig.


Ben je een terrorist ofzo?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 28 2008 03:20pm
Quote (CorvX @ Thu, 28 Feb 2008, 22:19)
Die 7 mensen waar ik nu mee woon, zal ik echt niet altijd bij blijven wonen.
Het is dus mischien wel beter als de hond alleen maar aan mij hecht, aangezien ik aardig vaak verhuis en allemaal verschillende "baasjes" lijkt me ook niet handig.


nja herders zijn wel zn beetje de trouwste honden die ik ken.. je zei net al je neemt ze practisch overal mee naar toe.. dus dan wennen ze wss ook wel aan veel mesen om hun heen .. dan denk ik niet dat het uitmaakt als je veel verhuist en omdat ie veel bij je is zal hij zich wel hechten.. dat is wat ik denk ^^
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 28 2008 03:22pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Feb 28 2008, 09:20pm)
dus dan wennen ze wss ook wel aan veel mesen om hun heen ..




messen of mensen gast leer nederlands ofzo
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 28 2008 03:23pm
Quote (mrs.piggy @ Thu, Feb 28 2008, 08:13pm)
Misschien een Golden Retriever? Best wel aardige honden die vrij goed luisteren.


naice fg ^^
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 28 2008 03:25pm
Quote (AfterShock @ Thu, 28 Feb 2008, 22:20)
Ben je een terrorist ofzo?


Woon in de kraak.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll