Quote (c0me @ Thu, 28 Feb 2008, 22:16)
ik heb ene kooiker mdl - klein groot honden zeer gericht op baas maar vinden adnere menesen ook niet erg sportiev zijn leuke beesten
of golden ook zeer leuke honden (mijne jaar gelden overleden aan kanker :'( )
heder is egt op 1 iemand dus met 7 mensen heb je tog kans dat ie erg gaat waaken (ofc verschild per hond)
husky kan loopt nie weg als je goed opvoet(Zelfde als met hdr) maar die moeten egt 3-5 x 2 uur beweging nodig wil je ze beetje rustig houden
Die 7 mensen waar ik nu mee woon, zal ik echt niet altijd bij blijven wonen.
Het is dus mischien wel beter als de hond alleen maar aan mij hecht, aangezien ik aardig vaak verhuis en allemaal verschillende "baasjes" lijkt me ook niet handig.
This post was edited by CorvX on Feb 28 2008 03:19pm