legale snelheid is 45 km/h , maar omdat de motor mechanisch is en iets mechanisch kan je niet perfect afstellen word er een afwijking van 5 km/h toegestaan
dus in princiepe is 50 toegelaten , maar waarom hem opdrijven tot 50? die 5 km/h zal het verschil niet maken
als je wilt opdrijven doe het dan goed
ik rijd nu al 2 jaar 95 km/h en nog niet tegen gehouden dus..
nuja lang zal ik er toch niet meer me rijden , heb bijna men vast autorijbewijs
Quote (Godsterrorforce @ Thu, Feb 28 2008, 07:21pm)
ik denk dat je zelf homo bent, en daarom andere mensen uitmaakt voor homo in de hoop dat je een vriendje krijgt .
zonde dat je zen geheim nu openbaar maakt ..
This post was edited by cranium-sf on Feb 28 2008 03:37pm