d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kan Ik Diablo2 In Het Nederlands Krijgen > Want Als Ik Naar De Throphy Room Ga
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 27 2008 10:49am
Quote (Zompy @ Wed, Feb 27 2008, 10:06am)
Wat bedoel man? lol


van die topic van die clip van lange f en baas b
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 27 2008 11:31am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 27 Feb 2008, 23:07)
of je houd gewoon je iritante lul zuigende bek dicht?


lol
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 27 2008 09:41pm
Quote (sexidutch @ Thu, 28 Feb 2008, 05:31)
lol


Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 28 2008 01:30am
Quote (sexidutch @ Wed, Feb 27 2008, 06:31pm)
lol


zou je kunnen doen.. niet dat ik zeg dat je het moet doen hoor smile.gif
Member
Posts: 7,370
Joined: Jun 3 2007
Gold: 568.02
Feb 28 2008 03:38am
Quote (Apachai @ Thu, 28 Feb 2008, 19:30)
zou je kunnen doen.. niet dat ik zeg dat je het moet doen hoor smile.gif


^>^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll