d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Omg, Zo Lame > I've Been Punk'd
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 27 2008 11:58am
Quote (Malakas @ Wed, Feb 27 2008, 05:23pm)
wiet > alcohol


ergens heeft ie wel gelijk tongue.gif
geen kans op kater volgende morgen en blackouts over vorige dag ( wel zware blackouts in korttermijngehuegen biggrin.gif )

maar toch , uitgaan op weed zuigt , hoe kan je nu stoned uitgaan

dus conclusie :
weed = voor wat te chillen
drank = uitgaan

e: ff om te reageren op toppic smile.gif best goede streek biggrin.gif

This post was edited by cranium-sf on Feb 27 2008 12:02pm
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 27 2008 03:56pm
ja tim ge verdient et tongue.gif
moet ma nie zo neig zuipe biggrin.gif

maar zou et wel nie graag meemaken biggrin.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 28 2008 01:34am
Quote (DvsF @ Wed, Feb 27 2008, 10:56pm)
ja tim ge verdient et tongue.gif
moet ma nie zo neig zuipe biggrin.gif

maar zou et wel nie graag meemaken biggrin.gif


Dat geloof ik best, et lijkt me echt klote om half ik coma te liggen smile.gif
Maja, ik heb altijd dat als ik iets te veel heb gedronken dat ik dan niet kan slapen..
dan duw ik me vinger in me keel en ga over me nek, dan voel ik me opgelucht ( na 10 keer me tanden te poetsen ) en kan ik slapen tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 28 2008 02:51am
Quote (Apachai @ Thu, 28 Feb 2008, 08:34)
Dat geloof ik best, et lijkt me echt klote om half ik coma te liggen smile.gif
Maja, ik heb altijd dat als ik iets te veel heb gedronken dat ik dan niet kan slapen..
dan duw ik me vinger in me keel en ga over me nek, dan voel ik me opgelucht ( na 10 keer me tanden te poetsen ) en kan ik slapen tongue.gif


Dat zuigt laugh.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 28 2008 03:09am
Quote (Apachai @ Thu, 28 Feb 2008, 08:34)
Dat geloof ik best, et lijkt me echt klote om half ik coma te liggen smile.gif
Maja, ik heb altijd dat als ik iets te veel heb gedronken dat ik dan niet kan slapen..
dan duw ik me vinger in me keel en ga over me nek, dan voel ik me opgelucht ( na 10 keer me tanden te poetsen ) en kan ik slapen tongue.gif


hmm ik ga altijd gewoon nog ff wa in dit forum lezen dan slaap ik zo tongue.gif

gewoon zo'n ouwe discussie topic die ook nog ergens over gaat smile.gif

nah ik ga meestal voor de tv zitten tot ik wat tot rust gekomen ben en dan kan ik wel slapen meestal met een halve mik derbij ^^
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 28 2008 03:49am
Quote (Malakas @ Wed, Feb 27 2008, 05:23pm)
wiet > alcohol


10 mensen doodsteken>>>>>>>>> wiet.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 28 2008 04:05am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Feb 28 2008, 10:09am)
hmm ik ga altijd gewoon nog ff wa in dit forum lezen dan slaap ik zo tongue.gif

gewoon zo'n ouwe discussie topic die ook nog ergens over gaat smile.gif

nah ik ga meestal voor de tv zitten tot ik wat tot rust gekomen ben en dan kan ik wel slapen meestal met een halve mik derbij ^^


xD
Naja, et zuigt niet hoor.. als je teveel heb gedronken merk je er bijna niks van .. xD
maja, van et forum word je wel slaperig ja smile.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 28 2008 10:59am
Quote (cranium-sf @ Wed, Feb 27 2008, 06:58pm)
ergens heeft ie wel gelijk tongue.gif
geen kans op kater volgende morgen en blackouts over vorige dag ( wel zware blackouts in korttermijngehuegen biggrin.gif )

maar toch , uitgaan op weed zuigt , hoe kan je nu stoned uitgaan

dus conclusie :
weed = voor wat te chillen
drank = uitgaan

e: ff om te reageren op toppic smile.gif best goede streek biggrin.gif


Jurgen, wiet!
DEAR GOD HELP!

Wist ik niet ohmy.gif
Nouja, wiet + alcohol is voor die keren op festival en net na de examen en/of je uitslag ervan,
om dat net iets meer uit te bol te gaan tongue.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 28 2008 11:34am
Quote (Wasbeertje @ Thu, Feb 28 2008, 09:49am)
10 mensen doodsteken>>>>>>>>> wiet.


nerdje -.-
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 28 2008 11:59am
Quote (AfterShock @ Thu, 28 Feb 2008, 18:34)
nerdje -.-


Hoor wie het zegt.

^________________^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll