Quote (�?NNI @ Tue, Feb 26 2008, 06:30pm)
Nee, dat is nog steeds heel simpel.
Enige dat je nodig hebt, is een degelijke (Nederlandstalige) moderator (met macht) die iets wil redden in plaats van het forum bij het vuilnis te zetten en te laten wegrotten.
Alleen gebeurt dat niet.
de tijd van nederlandse mods is geweest