Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 11:47am)
Bij mij ook zoiets
Ik ging verhuizen en heb op tijd casema gebeld want internet > real life
Ben ik verhuisd doet internet het niet.. 5x gebeld.
Medewerker: Ja ik zie hier op de computer dat je gebeld hebt over de verhuizing maar de medewerker heeft het nog niet ingevoerd. Ik zie het wel op het scherm staan
Ik: WTH? Hoelang gaat dat duren?
Medewerker: zsm, een week
Ik: Damn -.-
Moest daarna nog een keer bellen en na een week deed ie het eindelijk wel
Kreeg achteraf wel een rekening van 50 euro voor "verhuizingskosten" OMG en dan hebben we het nog niet over het beltegoed van mijn 06 -.- Ze zouden mij moet betalen omdat ik een maand geen internet heb gehad en wel voor die maand had betaald (20 euro)
Om zulke dingen wordt ik echt pissed
das te snappe.. dat je boos word..
Maja, zulke mensen zijn gewoon een stelletje van die oplichters..
geen internet wel betalen, en dan nog 50 eurie toe ook.. la ze stikke