d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Welke Isp Hebben Jullie > Ik Kan Geen Keuze Maken
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:48am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 11:47am)
Bij mij ook zoiets

Ik ging verhuizen en heb op tijd casema gebeld want internet > real life

Ben ik verhuisd doet internet het niet.. 5x gebeld.

Medewerker: Ja ik zie hier op de computer dat je gebeld hebt over de verhuizing maar de medewerker heeft het nog niet ingevoerd. Ik zie het wel op het scherm staan
Ik: WTH? Hoelang gaat dat duren?
Medewerker: zsm, een week
Ik: Damn -.-

Moest daarna nog een keer bellen en na een week deed ie het eindelijk wel

Kreeg achteraf wel een rekening van 50 euro voor "verhuizingskosten" OMG en dan hebben we het nog niet over het beltegoed van mijn 06 -.- Ze zouden mij moet betalen omdat ik een maand geen internet heb gehad en wel voor die maand had betaald (20 euro)

Om zulke dingen wordt ik echt pissed


das te snappe.. dat je boos word..
Maja, zulke mensen zijn gewoon een stelletje van die oplichters..
geen internet wel betalen, en dan nog 50 eurie toe ook.. la ze stikke tongue.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 26 2008 04:50am
ik gebruik op het moment Tele2 want het werkt. en is niet duur.
@aftershock. wat is jou sig fockinG KANKERZIELIG MAN met je fuocken anti postcount gelul terwijl je gewoon ff 1kposts heb gehaald in 1 week
fucken moslim
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 04:50am
Quote (Apachai @ Tue, Feb 26 2008, 10:48am)
das te snappe.. dat je boos word..
Maja, zulke mensen zijn gewoon een stelletje van die oplichters..
geen internet wel betalen, en dan nog 50 eurie toe ook.. la ze stikke tongue.gif


Ergste van ISP's is ook die contracten he je tekent voor een jaar (of meer)

Ik wilde dus maar opzeggen omdat ik het vertrouwen was verloren moest ik een schriftelijk bewijs toesturen dat ik verhuisd was.. Hoe bedoel je -.-
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:51am
Quote (Wasbeertje @ Tue, Feb 26 2008, 11:50am)
ik gebruik op het moment Tele2 want het werkt. en is niet duur.
@aftershock. wat is jou sig fockinG KANKERZIELIG MAN met je fuocken anti postcount gelul terwijl je gewoon ff 1kposts heb gehaald in 1 week
fucken moslim


was ist loss mit moslims??
^^ behalve dat ze het land uit moeten ^^
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 04:51am
Quote (Wasbeertje @ Tue, Feb 26 2008, 10:50am)
ik gebruik op het moment Tele2 want het werkt. en is niet duur.
@aftershock. wat is jou sig fockinG KANKERZIELIG MAN met je fuocken anti postcount gelul terwijl je gewoon ff 1kposts heb gehaald in 1 week
fucken moslim


Ik weet niet wat zieliger is.. een multi of een spammer..

edit: ik wil wel ontopic blijven graag aangezien dit wel een redelijk serieus topic voor mij is

This post was edited by AfterShock on Feb 26 2008 04:52am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 04:53am
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 11:51am)
Ik weet niet wat zieliger is.. een multi of een spammer..

edit: ik wil wel ontopic blijven graag aangezien dit wel een redelijk serieus topic voor mij is


mij best tongue.gif maja, ik baal er wel van dat ik 2 keer zo veel geld moet betalen voor een provider van de overkant dan voor een provider van et eiland..
das wel goed kut..
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 26 2008 08:07am
Quote (Apachai @ Tue, 26 Feb 2008, 11:53)
mij best tongue.gif maja, ik baal er wel van dat ik 2 keer zo veel geld moet betalen voor een provider van de overkant dan voor een provider van et eiland..
das wel goed kut..


welk eiland woon je dan?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 26 2008 08:08am
Quote (Zompy @ Tue, 26 Feb 2008, 08:48)
Internet + bellen zuigt zo hard, als internet er uit ligt kan je ook niet meer bellen.


Ik heb InternetPlusBellen, en internet heeft het altijd prima gedaan in de +/- 2 jaar dat we het hebben...
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 08:45am
Quote (CorvX @ Tue, Feb 26 2008, 02:07pm)
welk eiland woon je dan?


Ik denk op een marble island.. Wat zijn de coördinaten?

(Ik speel teveel Ikariam)
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 26 2008 08:52am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 15:45)
Ik denk op een marble island.. Wat zijn de coördinaten?

(Ik speel teveel Ikariam)


pauper.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll