d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Rap
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 25 2008 08:49am
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 19:21)
Idd meisjes vinden dingen vaak te snel grof ^^


tgaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt :|
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 25 2008 08:53am
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 22:11)
Het rijmt

EPIC!


oja rijmt het ?? ohhhh dat wist ik nog niet ..

jongen het rijmt !!!
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 25 2008 11:03am
ik had nog duidelijk aangegeven dat ik al dat gezeik van mensen hier niet hoef te hebben, wees is redelijk een geen klein kind.

en ik luister gewoon wat ik leuk vind, en een wigger ben ik helemaal niet, ik ben gewoon lekker mezelf, en wat dan nog? wat boeit jou het wat ik ben?

ga in een hoekje zitten janken ofzo, ga geen mensen lastig vallen via een internet forum, kom op zeg, zielepiet:\
Member
Posts: 1,723
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Feb 25 2008 06:49pm
tja rap, als gorillaz rap is dan is dat het allerbeste
de rest is gewoon geluidsvervuiling
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 26 2008 05:00am
Quote (ben6660 @ Sun, Feb 24 2008, 07:16pm)
hangt er van af wat je grof noemt


naja, er zijn van die rap groepen die kanker dit enzo roepen..
altijd zo van : goddamn blablabla cancer blablabla..
dat soort rap vind ik niet leuk, sommige rappers of nummers zijn wel leuk, die praten gewoon over hun leven ^^

@yznicari : ALS Gorillaz rap is heb je wel gelijk ja, die zijn echt zooo goed smile.gif

This post was edited by Apachai on Feb 26 2008 05:01am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 26 2008 05:05am
Quote (Apachai @ Tue, 26 Feb 2008, 13:00)
naja, er zijn van die rap groepen die kanker dit enzo roepen..
altijd zo van : goddamn blablabla cancer blablabla..
dat soort rap vind ik niet leuk, sommige rappers of nummers zijn wel leuk, die praten gewoon over hun leven ^^

@yznicari : ALS Gorillaz rap is heb je wel gelijk ja, die zijn echt zooo goed smile.gif


Ik heb nog nooit het woord 'cancer' op een vervelende manier in een rapnummer gehoord, dat gebeurt ueberhaupt alleen in de Nederlandse taal. Joe Jackson heeft wel een nummer over kanker, wat opzich wel weer een topplaat is.

Ken ook maar weinig rappers die nooit 'goddamn' zeggen en Will Smith heeft zijn beste tijd gehad.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 05:14am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Feb 26 2008, 11:05am)
Ik heb nog nooit het woord 'cancer' op een vervelende manier in een rapnummer gehoord, dat gebeurt ueberhaupt alleen in de Nederlandse taal. Joe Jackson heeft wel een nummer over kanker, wat opzich wel weer een topplaat is.

Ken ook maar weinig rappers die nooit 'goddamn' zeggen en Will Smith heeft zijn beste tijd gehad.


Will Smith als rapper is instant fail

Nummer switch was gay

However Fresh Prince tune was wel grappig
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 05:15am
Quote (Apachai @ Tue, 26 Feb 2008, 12:00)
naja, er zijn van die rap groepen die kanker dit enzo roepen..
altijd zo van : goddamn blablabla cancer blablabla..
dat soort rap vind ik niet leuk, sommige rappers of nummers zijn wel leuk, die praten gewoon over hun leven ^^

@yznicari : ALS Gorillaz rap is heb je wel gelijk ja, die zijn echt zooo goed smile.gif


gorillaz ! is nice

elkaar dissende rappers zijn ook wel chill wink.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 05:16am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 26 2008, 11:15am)
gorillaz ! is nice

elkaar dissende rappers zijn ook wel chill wink.gif


Ga je maar weer inlikken bij apachi

Pathetic.. achja soort zoekt soort

This post was edited by AfterShock on Feb 26 2008 05:17am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 05:20am
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 12:16)
Ga je maar weer inlikken bij apachi

Pathetic.. achja soort zoekt soort


omdat de gorillaz goed zijn?

Apachai zit niet voor niets in men guild he..

ofwel ik mag haar
ik hoef mezelf niet in te pappen ik heb al een vriendin
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll