Quote (ben6660 @ Sun, Feb 24 2008, 07:16pm)
hangt er van af wat je grof noemt
naja, er zijn van die rap groepen die kanker dit enzo roepen..
altijd zo van : goddamn blablabla cancer blablabla..
dat soort rap vind ik niet leuk, sommige rappers of nummers zijn wel leuk, die praten gewoon over hun leven ^^
@yznicari : ALS Gorillaz rap is heb je wel gelijk ja, die zijn echt zooo goed
This post was edited by Apachai on Feb 26 2008 05:01am