d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Verslavend Browser Spelletje Ontdekt
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 24 2008 08:26am
Quote (Toasts @ Sun, 24 Feb 2008, 14:08)
Heb het net 10 minuten gespeeld, nogal saai. Je moet constant wachten en je kan niets doen terwijl je aan het bouwen bent..


same hier
e/ speel je nog dia pita?

This post was edited by ben6660 on Feb 24 2008 08:26am
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Feb 24 2008 08:33am
Niet erg vaak. happy.gif
Jij?
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 24 2008 08:37am
Quote (Toasts @ Sun, 24 Feb 2008, 14:33)
Niet erg vaak. happy.gif
Jij?


niet meer atm en hgl ook al gestopt mss binnekort weer even dia wie weet happy.gif
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold: 10,188.69
Feb 24 2008 08:52am
Quote (AfterShock @ Sun, Feb 24 2008, 11:52am)
www.ikariam.org

je kunt het vergelijken met travian en tribalwars maar deze heeft betere graphics + teamwork speelt hier een grotere rol

Misschien dat jullie het wat vinden.. let me know


Heb travian gespeeld. ben tijdje in top10 beste hoofddorp geweest op ouwe speedx3 maar 't werd saai nadat Evo 't op me gemunt had.
Muahaha, ik met mijn 5000 populatie heb wel effetjes een ''Kroeg''lid neergehaald met 27000 pop! Muahaha!
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 08:56am
Quote (org0TTn @ Sun, Feb 24 2008, 02:52pm)
Heb travian gespeeld. ben tijdje in top10 beste hoofddorp geweest op ouwe speedx3 maar 't werd saai nadat Evo 't op me gemunt had.
Muahaha, ik met mijn 5000 populatie heb wel effetjes een ''Kroeg''lid neergehaald met 27000 pop! Muahaha!


Populatie in travian is niks het gaat om je leger.. duh
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 24 2008 09:55am
Ik ben er nu mee begonnen, kan iemand me even helpen met op gang komen ofzo? smile.gif

Ik zit in Zeta. Player name: uNoTopia
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 24 2008 10:22am
Quote (Toasts @ Sun, Feb 24 2008, 03:08pm)
Heb het net 10 minuten gespeeld, nogal saai. Je moet constant wachten en je kan niets doen terwijl je aan het bouwen bent..


same here..

Afterschock.. Met zulke topics zul je van weinig mensen een normaal antwoord krijgen zoals je wel gemerkt heb smile.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 24 2008 10:40am
Dus niemand hier die het speelt? I need halp!
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 10:48am
Quote (uNoTopia @ Sun, Feb 24 2008, 04:40pm)
Dus niemand hier die het speelt? I need halp!


ik en 20 andere van een ander forum zitten allemaal op Epsilon ^^
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 24 2008 12:15pm
Quote (AfterShock @ Sun, Feb 24 2008, 05:48pm)
ik en 20 andere van een ander forum zitten allemaal op Epsilon ^^


vinden jullie het wel leuk??
hmm, raar dat hier niemand het leuk vind tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll