☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Verslavend Browser Spelletje Ontdekt
Prev
1
2
3
4
5
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1523
Replies: 63
Track Topic
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#21
Feb 24 2008 08:26am
Quote (Toasts @ Sun, 24 Feb 2008, 14:08)
Heb het net 10 minuten gespeeld, nogal saai. Je moet constant wachten en je kan niets doen terwijl je aan het bouwen bent..
same hier
e/ speel je nog dia pita?
This post was edited by ben6660 on Feb 24 2008 08:26am
Toasts
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold
:
4.33
#22
Feb 24 2008 08:33am
Niet erg vaak.
Jij?
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#23
Feb 24 2008 08:37am
Quote (Toasts @ Sun, 24 Feb 2008, 14:33)
Niet erg vaak.
Jij?
niet meer atm en hgl ook al gestopt mss binnekort weer even dia wie weet
Leeevee
Member
Posts: 12,198
Joined: Jun 3 2006
Gold
:
10,188.69
#24
Feb 24 2008 08:52am
Quote (AfterShock @ Sun, Feb 24 2008, 11:52am)
www.ikariam.org
je kunt het vergelijken met travian en tribalwars maar deze heeft betere graphics + teamwork speelt hier een grotere rol
Misschien dat jullie het wat vinden.. let me know
Heb travian gespeeld. ben tijdje in top10 beste hoofddorp geweest op ouwe speedx3 maar 't werd saai nadat Evo 't op me gemunt had.
Muahaha, ik met mijn 5000 populatie heb wel effetjes een ''Kroeg''lid neergehaald met 27000 pop! Muahaha!
AfterShock
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold
:
0.00
Warn: 60%
#25
Feb 24 2008 08:56am
Quote (org0TTn @ Sun, Feb 24 2008, 02:52pm)
Heb travian gespeeld. ben tijdje in top10 beste hoofddorp geweest op ouwe speedx3 maar 't werd saai nadat Evo 't op me gemunt had.
Muahaha, ik met mijn 5000 populatie heb wel effetjes een ''Kroeg''lid neergehaald met 27000 pop! Muahaha!
Populatie in travian is niks het gaat om je leger.. duh
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#26
Feb 24 2008 09:55am
Ik ben er nu mee begonnen, kan iemand me even helpen met op gang komen ofzo?
Ik zit in Zeta. Player name: uNoTopia
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#27
Feb 24 2008 10:22am
Quote (Toasts @ Sun, Feb 24 2008, 03:08pm)
Heb het net 10 minuten gespeeld, nogal saai. Je moet constant wachten en je kan niets doen terwijl je aan het bouwen bent..
same here..
Afterschock.. Met zulke topics zul je van weinig mensen een normaal antwoord krijgen zoals je wel gemerkt heb
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#28
Feb 24 2008 10:40am
Dus niemand hier die het speelt? I need halp!
AfterShock
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold
:
0.00
Warn: 60%
#29
Feb 24 2008 10:48am
Quote (uNoTopia @ Sun, Feb 24 2008, 04:40pm)
Dus niemand hier die het speelt? I need halp!
ik en 20 andere van een ander forum zitten allemaal op Epsilon ^^
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#30
Feb 24 2008 12:15pm
Quote (AfterShock @ Sun, Feb 24 2008, 05:48pm)
ik en 20 andere van een ander forum zitten allemaal op Epsilon ^^
vinden jullie het wel leuk??
hmm, raar dat hier niemand het leuk vind
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact