d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuw > Nieuwe Member
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 24 2008 11:14am
Quote (AfterShock @ Sun, Feb 24 2008, 06:04pm)
I lol'ed! Gespleten persoonlijkheid ofzo?


denk et smile.gif

naja, hij krijgt niet genoeg aandacht, hij heeft dus meer acc's nodig waarop hij warn krijgt ^^
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 11:37am
Quote (Apachai @ Sun, Feb 24 2008, 05:14pm)
denk et smile.gif

naja, hij krijgt niet genoeg aandacht, hij heeft dus meer acc's nodig waarop hij warn krijgt ^^


Heb je trouwens een webcam? Ik wil bewijs zien wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 24 2008 11:57am
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 18:37)
Heb je trouwens een webcam? Ik wil bewijs zien wink.gif


ongelovige !
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 12:02pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Feb 24 2008, 05:57pm)
ongelovige !


Vind je het gek? Als ik zulke tieten had zou ik niet op d2jsp zitten
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 24 2008 12:11pm
lol..
alsof jij mijn borsten heb gezien...
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 12:26pm
Quote (Apachai @ Sun, Feb 24 2008, 06:11pm)
lol..
alsof jij mijn borsten heb gezien...


Nee want die heb je niet..

Kap nou eens met dat zielige gedoe

Webcam or it didnt happen
Member
Posts: 55
Joined: Feb 22 2008
Gold: 13.00
Feb 24 2008 02:08pm
Quote (Romasm @ Sat, Feb 23 2008, 01:09pm)
Wou even gedag zeggen.

Speel diablo 2 al sinds 1.09 en actief op een ander forum. Nu heb ik items die ik daar niet 123 snel kan sellen voor een goede prijs. Dus probeer ik het hier maar.

Have fun

Romasm


hoi , wat gezellig (L)
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 03:16pm
Quote (PuppeTryOfThePenis @ Sun, Feb 24 2008, 08:08pm)
hoi , wat gezellig (L)


Thuis bij jou in de woonwagen is het zeker niet gezellig?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 25 2008 01:34am
Quote (AfterShock @ Sun, Feb 24 2008, 10:16pm)
Thuis bij jou in de woonwagen is het zeker niet gezellig?


^^

Welkom multi van wie dan ook en doei multi van wie dan ook
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 25 2008 02:07am
Quote (Apachai @ Mon, Feb 25 2008, 07:34am)
^^

Welkom multi van wie dan ook en doei multi van wie dan ook


heel toevallig dat je op mijn screens/webcam replies niet reageerd..

als je echt faked dat je een meisje bent ben je echt sneu..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll