d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Ultieme Javazon Gear?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Feb 23 2008 04:41am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 23 Feb 2008, 11:38)
ja nou ias ook doh
maar daarna komt dmg vind ik

en res is best belangrijk in pubs


java=crap in pvp -.-
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 23 2008 04:42am
Quote (reneisgoed1 @ Sat, Feb 23 2008, 10:41am)
java=crap in pvp -.-


valt wel mee vind ik
je kan ook manual fcen zonder programma he wink.gif
maakt java al een stuk sterker
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Feb 23 2008 04:42am
Quote (CpTJenJen @ Sat, 23 Feb 2008, 11:39)
ja heel leuk ik heb  maar 20 ias denk ik tongue.gif


doe je toch iets niet goed
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Feb 23 2008 04:43am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 23 Feb 2008, 11:42)
valt wel mee vind ik
je kan ook manual fcen zonder programma he wink.gif
maakt java al een stuk sterker


nog steeds crap
pvp java is andere build dan een pvm java -.-

en 1hit met mijn cs en je ziet sterretjes

This post was edited by reneisgoed1 on Feb 23 2008 04:44am
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 23 2008 04:45am
Quote (reneisgoed1 @ Sat, Feb 23 2008, 10:43am)
nog steeds crap
pvp java is andere build dan een pvm java -.-

en 1hit met mijn cs en je ziet sterretjes


tja speel je nog dia?
wil je een x duellen?
speel sc nl
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Feb 23 2008 04:46am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 23 Feb 2008, 11:45)
tja speel je nog dia?
wil je een x duellen?
speel sc nl


ik doe ladder heb alleen een bvb @ nl
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 23 2008 05:03am
Quote (reneisgoed1 @ Sat, Feb 23 2008, 10:46am)
ik doe ladder heb alleen een bvb @ nl


jammer sad.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 23 2008 05:08am
Quote (reneisgoed1 @ Sat, 23 Feb 2008, 11:46)
ik doe ladder heb alleen een bvb @ nl


rene ik wil vanaaf je java wel is zien dan.. ik ben nu naar de hockey wink.gif
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Feb 23 2008 06:30am
Quote (CpTJenJen @ Sat, 23 Feb 2008, 12:08)
rene ik wil vanaaf je java wel is zien dan.. ik ben nu naar de hockey wink.gif


wordt wss morgen tongue.gif
ik ga zo me haren laten doen dan naar belgie ff cafe in en in de avond naar reverze biggrin.gif:D:D:D:D:D
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll