d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Geef Je Een Poepzaks
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 12:26pm
Quote (Apachai @ Sun, Feb 24 2008, 06:11pm)
mooi gezegd


Dankje zet nu maar de webcam aan
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 24 2008 01:25pm
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 19:26)
Dankje zet nu maar de webcam aan


ahh bah...
Member
Posts: 55
Joined: Feb 22 2008
Gold: 13.00
Feb 24 2008 01:43pm
Wat ben jij een m*n**l , rot gewoon op
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 01:53pm
Quote (PuppeTryOfThePenis @ Sun, Feb 24 2008, 07:43pm)
Wat ben jij een m*n**l , rot gewoon op


Hi multi!
Member
Posts: 55
Joined: Feb 22 2008
Gold: 13.00
Feb 24 2008 02:30pm
stoer!
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 03:13pm
Quote (PuppeTryOfThePenis @ Sun, Feb 24 2008, 08:30pm)
stoer!


Heb ik een gevoelige snaar geraakt?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 25 2008 01:35am
Quote (PuppeTryOfThePenis @ Sun, Feb 24 2008, 09:30pm)
stoer!


aan je manier van reageren doe je me aan tsubasa denken.. maar tsubasa had nooit fg..
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 25 2008 01:57am
Quote (Apachai @ Mon, 25 Feb 2008, 08:35)
aan je manier van reageren doe je me aan tsubasa denken.. maar tsubasa had nooit fg..


Wel, hij had 36 fg.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 25 2008 02:31am
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 19:26)
Dankje zet nu maar de webcam aan


oke nu weten we het zeker jij bent gehawkt.

tsubasa had al zen fg aan eduardus gedonate maar dies 100% ^^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 25 2008 02:32am
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 25 2008 02:37am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Feb 25 2008, 08:31am)
oke nu weten we het zeker jij bent gehawkt.

tsubasa had al zen fg aan eduardus gedonate maar dies 100% ^^


gast als jullie denken dat ik iemand anders ben of dat ik meerdere accounts heb op d2jsp report me dan.. maar geraak niet verbaasd als dat niet zo blijkt te zijn.. verder ga ik niet op alle topics in want anders krijg ik een warn van master1234
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll