d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vaarwel
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 25 2008 11:57am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 25 Feb 2008, 17:55)
serieus, houd op met posts behalen door iedereen als gehawk te beschuldigen.

de hele fucking kern van dutch forum kan nu officieel als weg verklaard worden.
enige die er nog toe behoren zijn tom wuboon bob en heel af en toe nog danny :/


Ik voel me zwaar benadeeld. sad.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 25 2008 12:08pm
OK MUMMY JIJ OOK!
en corvx ook en cpjjensen oid sorry ^^ NOG NET
zompy, GTFO 07 SPAWN

ok, de mensen die het hier leuk maakte zijn weg. DAN MAAR ZO HE.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 25 2008 12:09pm
Member
Posts: 55
Joined: Feb 22 2008
Gold: 13.00
Feb 25 2008 12:21pm
MASSOLS
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 25 2008 12:25pm
Edu, ze zijn de uitdaging zelf niet waard :/
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Feb 25 2008 12:28pm
Peter, waar ben je! sad.gif
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Feb 25 2008 12:39pm
baai baai
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Feb 25 2008 04:44pm
Quote (Toasts @ Mon, Feb 25 2008, 06:28pm)
Peter, waar ben je! sad.gif


Account zegt genoeg, jo =D

Quote (Ov2rkill @ Fri, Feb 22 2008, 04:36pm)
Toch grappig hoe hij zichzelf als een prestatie beschouwt.


=(

Wist je nog dat jij in zijn welkomstbericht zei dat hij potentie had om "normaal" te zijn?

Jammer, iedereen nieuw die hier komt zal meteen worden vergelijkt met dit stuk ziekte waar geen remedie tegen bestaat.

This post was edited by InJullieHAAAAARDT on Feb 25 2008 05:01pm
Banned
Posts: 34
Joined: Feb 25 2008
Gold: 0.00
Feb 25 2008 05:00pm
exsqueeze me very much...

(+1 daar doe ik het voor!)

This post was edited by InJullieHAAAAARDT on Feb 25 2008 05:01pm
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 25 2008 05:43pm
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Mon, Feb 25 2008, 11:00pm)
exsqueeze me very much...

(+1 daar doe ik het voor!)


En van wie ben jij multi?
Member
Posts: 1,723
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Feb 25 2008 06:48pm
Quote (AfterShock @ Tue, 26 Feb 2008, 00:43)
En van wie ben jij multi?


echt he ;p

jij bent denk ik ook multi after
check je posts/day eens joh
;p
langzame postert ;p
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll