d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Zou Je Met Het Forumgold Doen
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 22 2008 05:52am
Quote (xxrey-apoxx @ Thu, Feb 21 2008, 08:59pm)
dan hoor je hier niet thuis dit is weer eens zo een zinlose tread lmao sommigen leren het nooit smile.gif


Dude wtf boeit het, hij vraagt gewoon wat jij zou doen als je 10k forum gold had.

Ik zou zelf gewoon bewaren en d2 items traden xD
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 22 2008 06:10am
Quote (Malakas @ Fri, Feb 22 2008, 11:52am)
Dude wtf boeit het, hij vraagt gewoon wat jij zou doen als je 10k forum gold had.

Ik zou zelf gewoon bewaren en d2 items traden xD


zij wil haar TT terug verdienen :S
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Feb 22 2008 06:11am
Quote (Malakas @ Fri, Feb 22 2008, 11:52am)
Dude wtf boeit het, hij vraagt gewoon wat jij zou doen als je 10k forum gold had.

Ik zou zelf gewoon bewaren en d2 items traden xD


ten eerste ben ik je dude niet smile.gif
ten tweede lees eerst de vraag eens goed

hij vraagt als je een d2jsp member met 10 k fg zou hacken wat je dan met het gehackte forum gold zou doen

dus zeg ik als je zoiets doet hoor je hier niet thuis

btw hij hoort hier uberhaubt niet thuis met zijn multi acounts smile.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 22 2008 06:17am
Quote (xxrey-apoxx @ Fri, Feb 22 2008, 12:11pm)
ten eerste ben ik je dude niet smile.gif
ten tweede lees eerst de vraag eens goed

hij vraagt als je een d2jsp member met 10 k fg zou hacken wat je dan met het gehackte forum gold zou doen

dus zeg ik als je zoiets doet hoor je hier niet thuis

btw hij hoort hier uberhaubt niet thuis met zijn multi acounts smile.gif


er zijn tt's die een multi's hebben
en wat boeit die multie als njag het erg had gevonden had hij hem vast geband ofzo

ken iemand genaamd eti aka offer
en die heeft er 40+ gemaakt elke keer als zijn nieuwe acc wordt geband maakt hij een nieuwe en pmed njag en naar misschien 9 maanden wordt hij opnieuw geband
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 06:19am
Quote (stefan_FFH @ Fri, 22 Feb 2008, 13:17)
er zijn  tt's die een multi's hebben
en wat boeit die multie als njag het erg had gevonden had hij hem vast geband ofzo

ken iemand genaamd eti aka offer
en die heeft er 40+ gemaakt elke keer als zijn nieuwe acc wordt geband maakt hij een nieuwe en pmed njag en naar misschien 9 maanden wordt hij opnieuw geband


lol eti heeft er weinig..

jurma heeft er veel meer -.-
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 22 2008 06:21am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 22 2008, 12:19pm)
lol eti heeft er weinig..

jurma heeft er veel meer -.-


hm ik kan die ene topic niet meer vinden maar
daar worden al eti's multies gepost waren er 30+
heeft er in de loop van der tijd weer meer gemaakt he ^^

en wat denk je van loui?
die hackt 02/03/03 4 jsp acc's ^^

This post was edited by stefan_FFH on Feb 22 2008 06:23am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 22 2008 06:46am
Quote (stefan_FFH @ Fri, 22 Feb 2008, 14:21)

en wat denk je van loui?
die hackt 02/03/03 4 jsp acc's ^^

Wat?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 22 2008 06:54am
Quote (triple_han @ Fri, Feb 22 2008, 12:46pm)
Wat?


een gast
genaamd loui
vind op jsp oude jsp acc's die net niet meer actief zijn dan hackt hij ze ofzo
weet neit hoe het doet maar dan heeft hij inneens weer een 02 acc of 03^^
ze worden bij hem wel altijd gelosered
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 22 2008 07:08am
Quote (stefan_FFH @ Fri, 22 Feb 2008, 13:54)
een gast
genaamd loui
vind op jsp oude jsp acc's die net niet meer actief zijn dan hackt hij ze ofzo
weet neit hoe het doet maar dan heeft hij inneens weer een 02 acc of 03^^
ze worden bij hem wel altijd gelosered


Cool man.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 07:10am
Quote (stefan_FFH @ Fri, 22 Feb 2008, 13:54)
een gast
genaamd loui
vind op jsp oude jsp acc's die net niet meer actief zijn dan hackt hij ze ofzo
weet neit hoe het doet maar dan heeft hij inneens weer een 02 acc of 03^^
ze worden bij hem wel altijd gelosered


lol jij bent dom ^^

hij hacked helemaal niets..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll