Quote (mod-termi @ Mon, Feb 18 2008, 07:01pm)
ik ook =)
wit met blauw
http://img107.imageshack.us/img107/6300/lacostezc2.jpg
deze dus ongeveer. niet 100% hezelfde
ook wel mooi!
Quote (Flatulence @ Mon, Feb 18 2008, 05:28pm)
Ga naar een winkel. Misschien kom je nog een wanhopige verkoopster tegen.
ben al geweest en twijfel persoonlijk eigenlijk alleen maar tussen allstars nikes en pumas maar weer andere mensen zeggen koop asics en andere zeggen nee kswiss en ik was wel benieuwd naar jullie meningen
Quote (Godsterrorforce @ Mon, Feb 18 2008, 05:19pm)
haal gewoon een paar kisten
gaan ook lekker lang mee
of timberlands ^^
of gewoon nike air max..
kisten/airmax vind ik al snel richting de hardcore holland/jumpstyle gabber scene opgaan :/
Quote (Tsubasa @ Mon, Feb 18 2008, 05:15pm)
120 euro dacht ik
ik heb welis schoenen gehad van 200 euro dus dat is nog goed te doen.
me budget is btw ook 200 euro.
liefst natuurlijk zo goedkoop mogelijk

men topic doet het goed trouwes. in een paar uur 3 pages!
grote variatie in votes ook..
This post was edited by Wasbeertje on Feb 18 2008 04:29pm