d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vind Jij Raar Aan Diablo Ii?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 18 2008 11:14am
Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 18 2008, 06:11pm)
zal ik rattengif in je bek proppe? das ook poison vergif you know.. so dan ga je dood >..< niet zo raar ofwel


lol jij begrijpt het niet helemaal... WAT VIND JIJ RAAR AAN d2.
Member
Posts: 1,723
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Feb 19 2008 03:41am
dat een character-specific item niet gedragen kan worden door een ander character
dat als je een stukje steen met een tekeningetje erop, een juweell of edelsteen "in" iets stopt je speciale vaardigheden krijgt
dat je een switch hebt zonder een rugzag ofzo te dragen
dat je minstens 5 gigantische hamers in je rugzak kan doen
dat je items waar je niet genoeg "str" voor hebt toch mee kan nemen naar het dorp
dat je een bepaald lvl nodig moet hebben om iets vast te kunnen houden
dat je leven een heleboel punten zijn (health points aka hp)
dat je een scroll IN een boek kan doen maar er niet uit trekken (terwijl ik hier alleen mijn paginas uit mijn boek kan trekken en er niet in plakken)

zo nog veel meer...
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 19 2008 03:50am
Quote (yznicari @ Tue, 19 Feb 2008, 11:41)
dat een character-specific item niet gedragen kan worden door een ander character
dat als je een stukje steen met een tekeningetje erop, een juweell of edelsteen "in" iets stopt je speciale vaardigheden krijgt
dat je een switch hebt zonder een rugzag ofzo te dragen
dat je minstens 5 gigantische hamers in je rugzak kan doen
dat je items waar je niet genoeg "str" voor hebt toch mee kan nemen naar het dorp
dat je een bepaald lvl nodig moet hebben om iets vast te kunnen houden
dat je leven een heleboel punten zijn (health points aka hp)
dat je een scroll IN een boek kan doen maar er niet uit trekken (terwijl ik hier alleen mijn paginas uit mijn boek kan trekken en er niet in plakken)

zo nog veel meer...


Ik heb ook geklaagd bij Blizzard dat er te weinig gevoelens in Diablo zitten.
Member
Posts: 1,723
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Feb 19 2008 03:58am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 19 Feb 2008, 10:50)
Ik heb ook geklaagd bij Blizzard dat er te weinig gevoelens in Diablo zitten.


je bedoelt dat je de sweet sweet loving van een sorc nodig hebt? smile.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 19 2008 04:07am
Quote (yznicari @ Tue, 19 Feb 2008, 11:58)
je bedoelt dat je de sweet sweet loving van een sorc nodig hebt? smile.gif


Nee, dat jij van alles opnoemt wat jij raar vindt, maar dat dat nogal wiedes is in een computerspelletjes waar je kan toveren.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 19 2008 08:09am
Quote (Wasbeertje @ Mon, Feb 18 2008, 05:10pm)
hoe schiet een meisje 29 pijlen tegelijkertijd.
hoe haalt een necro een menselijk skelet uit een dode worm
hoe ziet een frozen orb er in 3d uit.

Een blauwe bal met punten, net als in d2 misschien? smile.gif

Quote (CpTJenJen @ Mon, Feb 18 2008, 06:11pm)
zal ik rattengif in je bek proppe? das ook poison vergif you know.. so dan ga je dood >..< niet zo raar ofwel


Hij zegt ook dat je er niet aan dood kan gaan, best raar, of niet?

This post was edited by Skulvar on Feb 19 2008 08:10am
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Feb 19 2008 12:14pm
Het is raar dat een barbarian door te schreeuwen en te stampen ( als een klein kind) je skill, leven en defense kan verhogen..
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 19 2008 12:17pm
Quote (stefan_FFH @ Sun, Feb 17 2008, 07:22pm)
waarom bestaat er charge bug
waarom bestaat er ww bug


Niets is perfect, op Wemy na natuurlijk.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 19 2008 12:37pm
Quote (Wasbeertje @ Mon, 18 Feb 2008, 17:10)
hoe schiet een meisje 29 pijlen tegelijkertijd.
hoe haalt een necro een menselijk skelet uit een dode worm
hoe ziet een frozen orb er in 3d uit.


dat is precies de reden waarom ik zolang naar diablo 3 had uitgekeken.
ik hoopte dat t kwam er dat het er dan zo als guildwars of zo uitzag.
want ik wilde altijd al forzen orb in 3d zien tongue.gif lijkt me zooow kewl
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 19 2008 02:12pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 18 Feb 2008, 18:11)
zal ik rattengif in je bek proppe? das ook poison vergif you know.. so dan ga je dood >..< niet zo raar ofwel


in dia ga je NIET dood
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll