Quote (Apachai @ Thu, Feb 14 2008, 04:04pm)
zo jong en dan al zo... ja.. hoe moet je dat noemen

volgroeid, je had toen al mannelijk ( volwassen ) trekjes

Tja, misschien van m'n ouders overgenomen ofzo, misschien tekende die vroeger ook altijd lulhondjes.