d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Puppy!!
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 09:02am
Quote (Apachai @ Thu, Feb 14 2008, 03:53pm)
LOL die vind ik nice gemaakt ^^


Die tekenden we op de basischool altijd! XD
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 09:03am
Quote (Tsubasa @ Thu, Feb 14 2008, 02:28pm)
voor de minder begaafde mensen: ik noemde net al mijn multis op


ik report ze al niet meer
mods doen toch nix^^
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 14 2008 09:04am
zo jong en dan al zo... ja.. hoe moet je dat noemen smile.gif
volgroeid, je had toen al mannelijk ( volwassen ) trekjes tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 09:05am
Quote (Apachai @ Thu, Feb 14 2008, 04:04pm)
zo jong en dan al zo... ja.. hoe moet je dat noemen smile.gif
volgroeid, je had toen al mannelijk ( volwassen ) trekjes tongue.gif


Tja, misschien van m'n ouders overgenomen ofzo, misschien tekende die vroeger ook altijd lulhondjes.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 14 2008 12:34pm
doe wel alvast een touwtje spannen anders word hij plat gereden door apachai en eduard.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 12:40pm
Quote (Wasbeertje @ Thu, Feb 14 2008, 07:34pm)
doe wel alvast een touwtje spannen anders word hij plat gereden door apachai en eduard.


Ahaha, kan Apachai weer een mooie scheldsessie houden die dan de komende weken de hele tijd weer gequote word! ^^
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 14 2008 02:01pm
Quote (Flatulence @ Thu, 14 Feb 2008, 15:27)
"Hond". Serieus, of anders "Henk".


QFT.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 14 2008 02:30pm
toch geen Henk ~~
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 14 2008 02:31pm
Quote (Malakas @ Thu, Feb 14 2008, 02:00pm)
Ik krijg over 3 weken weer een nieuwe pup, duitse herder.
maar ik weet geen naam, hebben jullie enige suggesties?


Sloeber happy.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 14 2008 02:32pm
en dat zeg jij met je current fg? tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll