d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Series > Welke Volgen Jullie
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Feb 13 2008 01:30pm
monk
ncis
profiler

en nog een paar kan er niet zo gauw opkomen lolz smile.gif
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Feb 13 2008 02:17pm
O.C

Prison break
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Feb 13 2008 02:42pm
lost
prison break in maart komt hier in belgie seizoen 3 erop :-) die is in nederland mss al bezig?
fresh prince of bel air
friends
my name is earl

This post was edited by Larzie on Feb 13 2008 02:42pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 03:02pm
Quote (mUMmY- @ Wed, Feb 13 2008, 08:27pm)
Ik volgde vroeger Expeditie Robinson. En volg nu alleen een documentaire op NLD3, Rock!.


Huh, wat? ohmy.gif
Heb ik iets gemist? tongue.gif
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Feb 13 2008 03:10pm
Quote (Skulvar @ Wed, 13 Feb 2008, 22:02)
Huh, wat? ohmy.gif
Heb ik iets gemist? tongue.gif


Je hebt het over Rock neem ik aan? Komt elke donderdagavond om half 12 op NLD3. Geweldige docu, echt een aanrader. Aber. Aanstaande donderdag wordt deel 6 van de 7 geloof ik uitgezonden, dus je hebt al veel te veel gemist. =(

Expeditie Robinson was een survivalprogramma, maar dat spreekt volgens mij wel voor zich. :-p
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 03:19pm
Quote (mUMmY- @ Wed, Feb 13 2008, 10:10pm)
Je hebt het over Rock neem ik aan? Komt elke donderdagavond om half 12 op NLD3. Geweldige docu, echt een aanrader. Aber. Aanstaande donderdag wordt deel 6 van de 7 geloof ik uitgezonden, dus je hebt al veel te veel gemist. =(

Expeditie Robinson was een survivalprogramma, maar dat spreekt volgens mij wel voor zich. :-p

Ja, expeditie robinson ken ik ja. tongue.gif
Meh, ik zal wel eens kijken als ik het niet vergeet. (Waarschijnlijk vergeet ik het.)
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 13 2008 03:29pm
inderdaad Fresh prince of bel air is ook altijd leuk om te zien.
maar southpark> all
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 13 2008 05:01pm
Ik heb geen tv meer, maar een hele tijd geleden probeerde ik Lost & Prison break te volgen.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 05:06pm
Quote (CorvX @ Thu, Feb 14 2008, 12:01am)
Ik heb geen tv meer, maar een hele tijd geleden probeerde ik Lost & Prison break te volgen.


Jij hier? Das lang geleden. tongue.gif

Mja, the Knights of Properity komt tegenwoordig ook, en dat volg ik nu.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 13 2008 05:09pm
Quote (Skulvar @ Thu, 14 Feb 2008, 00:06)
Jij hier? Das lang geleden. tongue.gif

Mja, the Knights of Properity komt tegenwoordig ook, en dat volg ik nu.


Ik weet 't hehe, heb ook geen computer meer en dus zit heel af en toe eens achter internet in de coffeeshop.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll