Quote (mUMmY- @ Wed, Feb 13 2008, 10:10pm)
Je hebt het over Rock neem ik aan? Komt elke donderdagavond om half 12 op NLD3. Geweldige docu, echt een aanrader. Aber. Aanstaande donderdag wordt deel 6 van de 7 geloof ik uitgezonden, dus je hebt al veel te veel gemist. =(
Expeditie Robinson was een survivalprogramma, maar dat spreekt volgens mij wel voor zich. :-p
Ja, expeditie robinson ken ik ja.

Meh, ik zal wel eens kijken als ik het niet vergeet. (Waarschijnlijk vergeet ik het.)