Quote (Wuben[NM] @ Wed, Feb 13 2008, 02:49pm)
Je maakt kennis met een andere cultuur (eten, tradities, sport, humor enzovoorts), je zal je dagelijks moeten redden in een andere taal, je ontmoet nieuwe mensen, je leert een nieuwe stad kennen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Deze ervaringen doe je alleen op als je meer dan 4 maanden in een ander land verblijft. Maak het zelf maar eens mee en je zal het ongetwijfeld met me eens zijn.
ik blijf er 2 denk dat ook wel lang genoeg is
had ook voor 1 jaar kunnen gaan maar ja goed is goed