Quote (uNoTopia @ Tue, 12 Feb 2008, 23:59)
Vind je het niet grappig dan?
Ik zie twee idioten idiote onzin uitkramen en pogingen tot e-beledigen ondernemen. Nee, dus.
Dit forum wordt verziekt door:
1) Idioten.
2) Moderators die daar niets tegen ondernemen.