d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Aan Alles Komt Een Einde
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 01:37am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Feb 13 2008, 08:27am)
ciao
en stop met die multies nu KeKe?


Tja, we kunnen nog hopen.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 01:43am
Quote (Skulvar @ Wed, Feb 13 2008, 07:37am)
Tja, we kunnen nog hopen.


die nieuwe mediator zij in mijn topic dat hij het naar een mod verstuurd
maar geloof er niks van anders waren ze allang in group losered gezet
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Feb 13 2008 02:40am
Quote (Tsubasa @ Wed, 13 Feb 2008, 00:49)
ben je kkdom ofzo? oja mbo


Kneus.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 13 2008 02:41am
Quote (xycho2d @ Wed, 13 Feb 2008, 09:40)
Kneus.


vouch
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 13 2008 05:01am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:40pm)
ik deet het alleen voor de seks man..


maar daarna begon ze keihard te trillen man coño!

en toen was je zus dood.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 13 2008 05:01am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 13 2008 05:14am
niet lachen over Keke

kamber zn account is gelocked in KeKe is over 3 maanden weer up for grabs ^^
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 13 2008 06:35am
doei
zal
je
niet
missen
hoor
dat
je
het
even
weet

doeg
doeg

gehawk
tsubasa
en
weet
ik
et
nog
wie
nog
meer
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 13 2008 06:47am
Quote (Wasbeertje @ Wed, 13 Feb 2008, 12:01)
maar daarna begon ze keihard te trillen man coño!

en toen was je zus dood.


jij ebtn echt grappig

heb je zeker uit die film 40 y/o virgin.
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 13 2008 07:30am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 12 Feb 2008, 23:46)
drom pak ik jouw moeder ook zo af en toe..

zet ik haar op die grasmaaier

en dan zie ik dat geiel snoetje ohmy.gif

en dan tja.. krijg ik wel een bobbel in me broek hoor..

3 van die zinnen zijn sarcasme

bobbel = echt, dan ? tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 13 2008 07:38am
was de tje vergeten smile.gif
naja, klier je ma hoor ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll