d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Studiekosten
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 13 2008 08:21am
das wel leuk ja, dan zit je alles achter de pc te doen toch? ook alle leerstof..
maja, lijkt mij niets.. op school : pc pc pc pc pc pc pc pc pc pc
en.. naja.. thuis ( denk ik ) : pc pc pc pc pc pc pc pc pc pc pc xD
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 13 2008 08:39am
zo vaak zit ik niet achter de pc hoor wink.gif

meestal als ik hier post maak ik tegelijkertijd hw
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 17 2008 03:51am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 13 Feb 2008, 14:27)
nee natuurlijk nioet
3 eiig

2 zussen
en ik ben een man dus wink.gif


kan niet ruiken dat jij 2 zussen hebt he..
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 17 2008 04:21am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Feb 17 2008, 09:51am)
kan niet ruiken dat jij 2 zussen hebt he..


waarom dubbelpost en bump je het tegelijk na 4 dagen? -.-
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 19 2008 12:45pm
Quote (tenshinhan @ Tue, 12 Feb 2008, 18:52)
Neem gewoon een Zwart bijbaantje. in de avond uren

Of een weed plantje die laat je gewoon groeien is legaal als je er maar niet te veel van neemt en na een paar maanden toch weer wat euro's erbij wink.gif


idd dat doe ik ook werkt prima.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 19 2008 01:07pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 17 Feb 2008, 11:21)
waarom dubbelpost en bump je het tegelijk na 4 dagen? -.-


omdat ik daar zin in had
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 19 2008 01:15pm
ik heb gene studiekosten biggrin.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 20 2008 08:09am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Feb 17 2008, 09:51am)
kan niet ruiken dat jij 2 zussen hebt he..


1 eeig drieling dat komt bijna nooit voor
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 20 2008 08:57am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 20 Feb 2008, 15:09)
1 eeig drieling dat komt bijna nooit voor


eeehm dus?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll