d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Paypal Vraagje
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 03:04pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, 12 Feb 2008, 22:04)
ik waardeer je moeders kut


Dan ben jij een necrofiel.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 12 2008 03:12pm
dan ben jij iemand met een dooie moeder!
nu kan je bbdg zijn emo scene joinen met zen dooie zus.


ik ga weer afk.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 12 2008 03:13pm
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 12 2008 03:38pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, 12 Feb 2008, 22:12)
dan ben jij iemand met een dooie moeder!
nu kan je bbdg zijn emo scene joinen met zen dooie zus.


ik ga weer afk.


Ok.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:02pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, Feb 12 2008, 08:46pm)
je met mensen traden of fg kopen en dan betalen en dan later betaling annuleren! biggrin.gif:D


LOL dat had ik paar jaar terug gehoord bij mmorpgs met cashshop tongue.gif

Kun je daarvoor aangeklaagd worden? en tot hoelang kan je je order cancellen dan? lijkt me wel lachen om dat een keer bij iets te doen ^^

Met paypal kan je toch een klacht indienen dat diegene geen geld meer kan opnemen ofzo
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:13pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, 12 Feb 2008, 22:12)
dan ben jij iemand met een dooie moeder!
nu kan je bbdg zijn emo scene joinen met zen dooie zus.


ik ga weer afk.


kind
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:14pm
Quote (Tsubasa @ Tue, Feb 12 2008, 10:02pm)
LOL dat had ik paar jaar terug gehoord bij mmorpgs met cashshop tongue.gif

Kun je daarvoor aangeklaagd worden? en tot hoelang kan je je order cancellen dan? lijkt me wel lachen om dat een keer bij iets te doen ^^

Met paypal kan je toch een klacht indienen dat diegene geen geld meer kan opnemen ofzo


need anzwerZ plx
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:15pm
ga een leven zoeken..
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:15pm)
ga een leven zoeken..


Kan ik net zo goed tegen jou zeggen :s

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 12 2008 04:16pm
Quote (Tsubasa @ Tue, 12 Feb 2008, 23:16)
Kan ik net zo goed tegen jou zeggen :s


met mij gaat het goed hoor
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 04:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 12 2008, 10:16pm)
met mij gaat het goed hoor


met mij niet dan?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll