d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Is Texazon Aan De Beurt Om Tt's Uit Te Delen? > Check It
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 11 2008 11:45pm
Quote (Graal @ Mon, 11 Feb 2008, 22:59)


Seafti staat 14e in jsp donorlist ^^
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 12 2008 06:05am
hoe meer geld je betaalt, hoe beter te vertrouwen je bent. dat is logisch.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 12 2008 06:10am
Quote (JurK. @ Tue, 12 Feb 2008, 13:05)
hoe meer geld je betaalt, hoe beter te vertrouwen je bent. dat is logisch.

/sarcasm

van die lijst vertrouw ik Serj meer dan de rest..
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold: 6.00
Feb 12 2008 06:13am
Saefti heeft hem verdient, en de rest ken ik niet. =/
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 12 2008 06:25am
late we wel wezen.. der zijn hier mensen bij die:
lid zijn vanaf ergens half 2007, maar
- xxx dollar hebbe gedokt
- vriende zijn met mods

deze mense krijgen een tt. bij de FAQ over tt's staat dat deze uitgedeeld worden aan mensen die hem verdienen. als ik zie wie er tegenwoordig tt's krijgen dan stel ik daar tog zwaar mn vraagtekens bij.. de helft van de mense met n tt vertrouw ik niet.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 12 2008 08:49am
Quote (Graal @ Mon, Feb 11 2008, 11:59pm)


En alle 3 no lifers ? happy.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 12 2008 09:28am
Quote (�?NNI @ Mon, Feb 11 2008, 06:16pm)
Boeit 't wat?


statistisch gezien hebben vrouwen hier een veel grotere kans om trusted & mediation tag.

van alle users zijn er geschat minder dan 0,1% vrouw terwijl er van de trusted meer dan 1% vrouw is
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 12 2008 09:31am
Quote (Hellskin @ Tue, Feb 12 2008, 04:28pm)
statistisch gezien hebben vrouwen hier een veel grotere kans om trusted & mediation tag.

van alle users zijn er geschat minder dan 0,1% vrouw terwijl er van de trusted meer dan 1% vrouw is


Da's omdat ze nieuwe TT's kunnen baren.
Te makkelijk als je voor een nageslacht kan zorgen :C
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 12 2008 10:30am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 12 Feb 2008, 14:10)
/sarcasm

van die lijst vertrouw ik Serj meer dan de rest..

Serj had ik nog nooit van gehoord eigenlijk, Saefti natuurlijk wel en newstyle ken ik een beetje.


Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 12 2008 10:39am
Ik weet niet of ik al in dit topic gereageerd heb ben te lui om te checken..

maar @ topic: care

er zijn echt wel belangrijkere dingen in life dan een trusted tag.. sommige lijken hier echt 12 o.O

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll