d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tv Series > Dizzle
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 11 2008 01:18pm
In de week (maandag-vrijdag) kijk ik wel eens naar the fresh prince of bel-air, that 70 show en my wife & kids. Grotendeels wel herhalingen, maar het blijft grappig.
's Zondags kijk ik wel vaak naar stargate sg-1 Atlantis & maandagavond naar eeuwige roem. Voor de rest kijk ik weinig naar televisie.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 11 2008 01:24pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 11 Feb 2008, 21:08)
is het in het japans ? ^^


Nee wel de orginele stemmen wat wij kennen gewoon americaans maar eht voor filmpje is japans anders dan wat wij kennen van Dragon Dragon ball z enz andere filpie en japans crap xD en veel meer animatie echt super veel stukjes wat je niet op tv zag zoals als raditz op aarde komt en dan tegen goku zegt van ik neem je zoon mee en zorg ji jer maar voor dat er 100 lijken op dit eiland morgen liggen en da hun hoofden eraf zijn maar dan wat groffer zie je opeens zo flash beeld van goku (kakkarot)

wel fun biggrin.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 11 2008 01:37pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 11 Feb 2008, 21:24)
Nee wel de orginele stemmen wat wij kennen gewoon americaans maar eht voor filmpje is japans anders dan wat wij kennen van Dragon Dragon ball z enz andere filpie en japans crap xD en veel meer animatie echt super veel stukjes wat je niet op tv zag zoals als raditz op aarde komt en dan tegen goku zegt van ik neem je zoon mee en zorg ji jer maar voor dat er 100 lijken op dit eiland morgen liggen en da hun hoofden eraf zijn maar dan wat groffer zie je opeens zo flash beeld van goku (kakkarot)

wel fun biggrin.gif


Ja, door dit te lezen heeft mijn dag echt een hele andere wending gekregen. Waar ik eerst somber en lichtelijk depressief was, ben ik nu weer het zonnetje in huis.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 11 2008 01:49pm
Ben blij om dat te lezen

This post was edited by tenshinhan on Feb 11 2008 01:49pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 11 2008 01:57pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 11 Feb 2008, 20:49)
Ben blij om dat te lezen


ik ook
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 11 2008 02:02pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 11 Feb 2008, 20:49)
Ben blij om dat te lezen


toch binnekort maat maar weer is lief aankijke
of ie ze ammel wil downe xD
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 11 2008 02:05pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 11 Feb 2008, 20:57)
ik ook
naja eens een mob mentality, altijd een mob mentality

whieeeee!!! biggrin.gif

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 11 2008 02:13pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, 11 Feb 2008, 19:09)
nou.......
van elke serie en film komen altijd dvd's uit daar krijgen de script schrijvers niets voor en
dat is blijkbaar het probleem zij willen daar ook geld aan verdienen
dacht dat het zo iets was


oke biggrin.gif weet ik dat ook weer tongue.gif
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 11 2008 02:15pm
Quote (Zompy @ Mon, 11 Feb 2008, 21:13)
oke biggrin.gif weet ik dat ook weer tongue.gif
knowledge is power

but you need a lot to get a little :/
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 11 2008 02:52pm
Quote (Mesingel @ Mon, 11 Feb 2008, 21:15)
knowledge is power

but you need a lot to get a little :/


die 2e regel keur ik af
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll