Quote (Tha_Axid @ Sun, 10 Feb 2008, 20:03)
kheb er ooit wel es van gehoord
is da een noob text-based spel dat over gangsters gaat?
Ja, en dan kan je SMS'en voor geld, en dan ben je heel fanatiek bezig, en dan log je de volgende dag in en dan staat er: "Je bent dood."
En dan moet je weer opnieuw beginnen.