Quote (RestrainedLove @ Sun, Feb 10 2008, 06:15pm)
Gefeliciteerd, ik heb het zelf 2x gehaald naar 61 en in het seizoen daarna 1x naar 71, alle 3 de keren niet gehaald.
Ik heb daar zo lang over gedaan dat ik er geen zin meer in had.

PM njaguar en vraag hem wat de mogelijkheden zijn voor jouw naam, als het goed is geeft hij je sowieso een gratis naamverandering.
Ik weet alleen niet of je je naam naar wat dan ook kan veranderen of dat je alleen de symbolen mag laten aanpassen.

ik weet niet of je
marcoos kent.
maar die had eerst ongeveer zo'n zelfde naam als canni alleen met moeilijkere letters
marcoos kon niet meer inloggen op jsp door zijn naam en toen heeft njag hem deze naam gegeven zonder enig vragen of hij deze naam wilde
zie zijn personal photo zo was zijn naam eerst
This post was edited by stefan_FFH on Feb 11 2008 01:21am