d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eerste Ladder Slasher Master Quest > En Heb Het Gehaald :)
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 10 2008 12:22pm
Quote (RestrainedLove @ Sun, 10 Feb 2008, 19:15)

PM njaguar en vraag hem wat de mogelijkheden zijn voor jouw naam, als het goed is geeft hij je sowieso een gratis naamverandering.
Ik weet alleen niet of je je naam naar wat dan ook kan veranderen of dat je alleen de symbolen mag laten aanpassen. smile.gif


hij heeft wel zn tt en zn oude account al opgegeve voor die naam he
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Feb 10 2008 12:42pm
Gratz met je MQ, ik zou zeker het geduld niet hebben om zo ver te geraken. (na lvl 5 zag ik het al niet meer zitten happy.gif)
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Feb 10 2008 12:48pm
Quote (Sefran @ Sun, Feb 10 2008, 06:42pm)
Gratz met je MQ, ik zou zeker het geduld niet hebben om zo ver te geraken. (na lvl 5 zag ik het al niet meer zitten happy.gif)


heb level 8 samurai nu lolz
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 10 2008 02:08pm
Nice smile.gif

Ik ben zelf net 24 met een FIghter ofzo
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 11 2008 01:20am
Quote (RestrainedLove @ Sun, Feb 10 2008, 06:15pm)
Gefeliciteerd, ik heb het zelf 2x gehaald naar 61 en in het seizoen daarna 1x naar 71, alle 3 de keren niet gehaald.

Ik heb daar zo lang over gedaan dat ik er geen zin meer in had. tongue.gif


PM njaguar en vraag hem wat de mogelijkheden zijn voor jouw naam, als het goed is geeft hij je sowieso een gratis naamverandering.
Ik weet alleen niet of je je naam naar wat dan ook kan veranderen of dat je alleen de symbolen mag laten aanpassen. smile.gif


ik weet niet of je marcoos kent.
maar die had eerst ongeveer zo'n zelfde naam als canni alleen met moeilijkere letters
marcoos kon niet meer inloggen op jsp door zijn naam en toen heeft njag hem deze naam gegeven zonder enig vragen of hij deze naam wilde

zie zijn personal photo zo was zijn naam eerst

This post was edited by stefan_FFH on Feb 11 2008 01:21am
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Feb 11 2008 05:38am
Quote (stefan_FFH @ Mon, Feb 11 2008, 08:20am)
ik weet niet of je marcoos kent.
maar die had eerst ongeveer zo'n zelfde naam als canni alleen met moeilijkere letters
marcoos kon niet meer inloggen op jsp door zijn naam en toen heeft njag hem deze naam gegeven zonder enig vragen of hij deze naam wilde

zie zijn personal photo zo was zijn naam eerst


lol,
serieus zonder te vragen?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 11 2008 05:40am
Quote (thomas1441 @ Mon, Feb 11 2008, 11:38am)
lol,
serieus zonder te vragen?


jep wink.gif
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold: 0.00
Feb 11 2008 10:04am
GZ apo'tje
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Feb 11 2008 01:08pm
gz apo ^^ ik ben lvl 22, ben het ook ff beu, men muis begaf het bijna
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 11 2008 01:31pm
Quote (tenshinhan @ Sun, 10 Feb 2008, 22:08)
Nice smile.gif

Ik ben zelf net 24 met een FIghter ofzo


Lv 29 al biggrin.gif

En net een item voor 190fg verkocht ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll