d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kan Iemand..
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Feb 11 2008 11:36am
Quote (dbNLDarkshadow @ Mon, 11 Feb 2008, 18:33)
nog 1 vraagje, post het hier maar ff:P

deze 2 iets waard??



http://img177.imageshack.us/my.php?image=screenshot008ho4.jpg


Niet echt nee, +1 skill is meestal niks waard.

En voor pricechecks beter hier vragen http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=51 anders weer een closed topic voor de verandering happy.gif
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 11 2008 12:17pm
bwah, pricecheck forum is echt super inactive :/

beter gewoon een topic @ trading forum maken: "charsi or good" ofzo, daar krijg je meteen 20 replies tongue.gif
dan moet je wel tege een (heel klein) stootje kunne, in de zin van "OMG NOOB IT SUXXXXXXXXXXXXXXLOL"
Member
Posts: 4,249
Joined: Feb 8 2008
Gold: 16.00
Feb 11 2008 12:18pm
Quote (Mesingel @ Mon, Feb 11 2008, 07:17pm)
bwah, pricecheck forum is echt super inactive :/

beter gewoon een topic @ trading forum maken: "charsi or good" ofzo, daar krijg je meteen 20 replies tongue.gif
dan moet je wel tege een (heel klein) stootje kunne, in de zin van "OMG NOOB IT SUXXXXXXXXXXXXXXLOL"


hehe oke wink.gif ach kheb ze verpatst. namen te veel space in:P en niemand on om te mulen wink.gif

This post was edited by dbNLDarkshadow on Feb 11 2008 12:18pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll