Quote (Akiraprise @ Sat, Feb 9 2008, 11:24pm)
Als je echt vanaf feb 8 hier pas bent.. weet je dus blijkbaar niks over mij
Houden zo ^^
Ik weet genoeg, je bent gewoon een irritant mannetje met misplaatste opmerkingen.
Verder maak je allemaal onzinnige topics aan, wie boeit het nou dat jij zo'n classic video ding wilt hebben?
En Travian kom op zeg wat is dat voor kutspel, en dan ga je ook nog botten. Leuk man.
Get real.