d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Smartjoy
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 05:30pm
Quote (Akiraprise @ Sat, Feb 9 2008, 11:24pm)
Als je echt vanaf feb 8 hier pas bent.. weet je dus blijkbaar niks over mij

Houden zo ^^


Ik weet genoeg, je bent gewoon een irritant mannetje met misplaatste opmerkingen.
Verder maak je allemaal onzinnige topics aan, wie boeit het nou dat jij zo'n classic video ding wilt hebben?
En Travian kom op zeg wat is dat voor kutspel, en dan ga je ook nog botten. Leuk man.
Get real.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 05:33pm
Quote (Sjaakje007 @ Sat, Feb 9 2008, 11:30pm)
Ik weet genoeg, je bent gewoon een irritant mannetje met misplaatste opmerkingen.
Verder maak je allemaal onzinnige topics aan, wie boeit het nou dat jij zo'n classic video ding wilt hebben?
En Travian kom op zeg wat is dat voor kutspel, en dan ga je ook nog botten. Leuk man.
Get real.


Probeer je me zover te krijgen dat ik ga flamen ofzo?
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 10 2008 02:25am
Quote (Akiraprise @ Sat, Feb 9 2008, 11:33pm)
Probeer je me zover te krijgen dat ik ga flamen ofzo?


Doe een poging zou ik zeggen.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 10 2008 05:47am
koop gewoon n andere controller.. da hek zelf ook gedaan..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 10 2008 05:55am
Quote (JurK. @ Sun, 10 Feb 2008, 12:47)
koop gewoon n andere controller.. da hek zelf ook gedaan..


hij heeft 100% he..
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 10 2008 05:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Feb 10 2008, 11:55am)
hij heeft 100% he..


hij heeft toch mer acc's
smartass

hey jurgen
je guild stroomt nog niet binnen emt mensen en er was zoveel animo voor hoe komt het?


ontopic:
kijk in een computer zaak^^^^

This post was edited by stefan_FFH on Feb 10 2008 05:58am
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 06:09am
Ik heb al in een paar computer zaken gekeken en ze hadden ze niet tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 10 2008 06:21am
Hah!
Waar kwam die laatste 10% vandaan? Voor 't posten van eebay, wat natuurlijk een concurerende veilingsite is wat streng verboden is.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 06:23am
Quote (Skulvar @ Sun, Feb 10 2008, 12:21pm)
Hah!
Waar kwam die laatste 10% vandaan? Voor 't posten van eeebay, wat natuurlijk een concurerende veilingsite is wat streng verboden is.


precies lompste is nog dat je dat zelf niet meer kan checken.. kan dus voor vanalles zijn

zelfde gebeurd met edu denk ik
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 10 2008 06:32am
Quote (Tsubasa @ Sun, Feb 10 2008, 01:23pm)
precies lompste is nog dat je dat zelf niet meer kan checken.. kan dus voor vanalles zijn

zelfde gebeurd met edu denk ik


En met alle andere jij-en.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll