d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Gevoelens Topic
Prev1234512Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 04:53pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Feb 9 2008, 10:52pm)
hoop het wel voor hem, anders kan hij zijn functie ook niet meer uitvoeren, die hij heeft...


Er zijn genoeg andere beroepen om te doen, en anders komt hij in de sociale zekerheid.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 04:54pm
Quote (Sjaakje007 @ Sat, Feb 9 2008, 10:53pm)
Er zijn genoeg andere beroepen om te doen, en anders komt hij in de sociale zekerheid.


Misschien heeft die nu een belangrijke functie dan ga je er stukken op achteruit...
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 04:54pm
Quote (Sjaakje007 @ Sat, 9 Feb 2008, 23:53)
Er zijn genoeg andere beroepen om te doen, en anders komt hij in de sociale zekerheid.


ja, maar mijn vader is nogal een workaholic, en erg gehecht aan zijn baan.

hij is Procesmanager ICT op het ROCvA Amsterdam.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 04:56pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Feb 9 2008, 10:54pm)
ja, maar mijn vader is nogal een workaholic, en erg gehecht aan zijn baan.

hij is Procesmanager ICT op het ROCvA Amsterdam.


Hij geeft les op het roc ?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 04:57pm
Quote (Akiraprise @ Sat, 9 Feb 2008, 23:56)
Hij geeft les op het roc ?


nee, hij stuurt het hele ICT gedeelte van amsterdam aan, zoals Systeembeheerders, netwerkbeheerders etc, hij moet ervoor zorgen dat alle projecten optijd klaar zijn, etc.

hij zit ook in de directie van het ROC, en zit heel dicht tegen zijn baas zn functie aan, maar die functie wil hij niet, aangezien hij dan geen tijd meer heeft voor zijn gezin.

This post was edited by Godsterrorforce on Feb 9 2008 04:58pm
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 04:59pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Feb 9 2008, 10:54pm)
ja, maar mijn vader is nogal een workaholic, en erg gehecht aan zijn baan.

hij is Procesmanager ICT op het ROCvA Amsterdam.


Ah! Hoe heet hij van zijn achternaam? Toevallig was ik ook werkzaam op het ROCvA
Edit: Als je de familienaam geheim wilt houden kan dat natuurlijk

This post was edited by Sjaakje007 on Feb 9 2008 04:59pm
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 05:00pm
Quote (Sjaakje007 @ Sat, Feb 9 2008, 10:59pm)
Ah! Hoe heet hij van zijn achternaam? Toevallig zit ik op het ROCvA


Toevallig.. ik niet tongue.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 05:00pm
Quote (Sjaakje007 @ Sat, 9 Feb 2008, 23:59)
Ah! Hoe heet hij van zijn achternaam? Toevallig zit ik op het ROCvA


van de Laar.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 05:05pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Feb 9 2008, 11:00pm)
van de Laar.


Stan?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 05:08pm
Quote (Sjaakje007 @ Sun, 10 Feb 2008, 00:05)
Stan?


nee, welke locatie zit je?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234512Next
Closed New Topic New Poll