Dag schatjes. Omdat dit forum momenteel wordt gemoderate door een aantal genieën, werd het 'Hiphop 3'-topic (tot twee keer toe) onterecht gesloten. Het heropenen bleek moeilijk, maar een internet forum moderaten mag je natuurlijk niet onderschatten. Op 'n objectieve manier oordelen en op 'n 'close topic' of 'add warn'-knopje drukken is niet voor iedereen weggelegd. Het is dan ook een enorme verantwoordelijkheid, en we mogen de schuld voor 't verneukte Nederlandstalig forum dan ook geenszins op de personen schuiven die instaan voor 't voorkomen van enige vorm van verneuking. Dat zou heel makkelijk zijn. Dat doe ik dan ook niet.
Gelukkig ben ik een lieverd, en wil ik het in deze topic enkel en alleen over hiphop hebben! Als je graag wat jankt over de staat waarin het Dutch Forum zich verkeert, kan dat hier:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14991301&f=34Onbegonnen zaak, en simpelweg belachelijk.
Bron:
http://nlhiphop.nl/news.php?id=1617