Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 05:48pm)
hou gewoon je bek dicht en ga in een ander topic spammen meneer achterlijk
die regel 3 van jouw geld meer voorjezelf dan voor mij.
de reden dat ik em laat zetten is voor mijn famillie vrienden mijn overleden zus en mijn pasgeboren neefje
kan je soms niet lezen?
Zo agressief?

Dus jouw ouders, tante, oom, grootouders en weet ik veel wie nog krijgen een plaatsje op je lichaam? Leuk !
Dan komt blijkbaar men voorspelling van wandelend rouwregister toch nog uit. Of je kan het misschien een familie stamboom noemen, natuurlijk de vrienden niet te vergeten!
Ochja, jij moet het weten, het is jouw lichaam.
Maar nu weet je toch al iemand anders z'n mening. Dat was toch de bedoeling van dit topic, niet?