Quote (WemyNM @ Fri, Feb 8 2008, 05:50pm)
Ik heb je fokking gemist man, echt gemist. Wat heb je me aangedaan!
Hah, alweer 10%. Zoiets zou mij alleen bij Han lukken.
Het spijt me, lieverd. Het zal niet meer gebeuren!
Quote (Ov2rkill @ Fri, Feb 8 2008, 06:34pm)
Hey scheetje, wat voor'n dans is die avatar?
De Crib walk, poepescheet.