Quote (Skulvar @ Sat, Feb 9 2008, 11:18am)
Haha, ja dat was kanker grappig XD
Of toen half ls gehacked was =D
was niet half
dat heeft maximus van russian dominion gedaan via het intrasiege forum
dat was zo slecht beveiligd en zo kreeg hij alle pw's
sommige hadden zelfde pw's op jsp dus toen heeft ie voor meer dan 300k fg items gedelete^^