d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Vond Hem Wel Cool
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 8 2008 09:09am
toch vindt ik em leuk, ik hoorde dat je veel van dat spul nodig hebt om het te kunnen belopen biggrin.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 8 2008 07:33pm
Quote (JurK. @ Fri, Feb 8 2008, 03:29pm)
rezpect, cause er hav lbl 95 hdin zomg!

sorry op voorhand


Wow, wel 95! En nog wel op een hdin, damn dat ik dat niet gezien had.
Ik wou dat ik ook zo'n char had voor in mijn sig!

Ah, misschien is die hdin helemaal niet van hem, maar heeft ie 'm van iemand anders gejat die em ergens trots had gepost.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 9 2008 02:09am
Quote (Skulvar @ Sat, 9 Feb 2008, 03:33)
Wow, wel 95! En nog wel op een hdin, damn dat ik dat niet gezien had.
Ik wou dat ik ook zo'n char had voor in mijn sig!

Ah, misschien is die hdin helemaal niet van hem, maar heeft ie 'm van iemand anders gejat die em ergens trots had gepost.


ik ben nog nooit hoger dan 90 gekomen
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 9 2008 05:20am
Quote (Zompy @ Sat, Feb 9 2008, 09:09am)
ik ben nog nooit hoger dan 90 gekomen


90 zelf wel?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Feb 9 2008 06:06am
Wat ik cool vond waren die stickies van Toasts en Mac
Dit trekt nergens op
Als het nu gedaan werd door iemand waarvan we wisten dat hij geen TT wilde
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 9 2008 07:02am
Quote (Skulvar @ Sat, 9 Feb 2008, 13:20)
90 zelf wel?


87 was hoogste laugh.gif iemand die ik ken had 8 lvl 99;s zonder cheats bounce.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 07:05am
Quote (Zompy @ Sat, Feb 9 2008, 01:02pm)
87 was hoogste laugh.gif iemand die ik ken had 8 lvl 99;s zonder cheats bounce.gif


Zonder cheats? Jaja.
Op open B.net zeker?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 9 2008 07:40am
Quote (Sjaakje007 @ Sat, Feb 9 2008, 02:05pm)
Zonder cheats? Jaja.
Op open B.net zeker?


is prima mogelijk hoor..
lvl service voor fg of gewoon een 24/7 freak zijn en alleen maar baalruns hell doen..
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 07:51am
Quote (Apachai @ Sat, Feb 9 2008, 01:40pm)
is prima mogelijk hoor..
lvl service voor fg of gewoon een 24/7 freak zijn en alleen maar baalruns hell doen..


Geloof je het zelf? Zompy is gewoon aan het opscheppen. Hij kent helemaal niet iemand die 8 lvl 99's HAD.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 08:22am
Quote (Demonsangel @ Sat, Feb 9 2008, 12:06pm)
Wat ik cool vond waren die stickies van Toasts en Mac
Dit trekt nergens op
Als het nu gedaan werd door iemand waarvan we wisten dat hij geen TT wilde


ja ze krijgen geneens credit voor hun werk.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll