Quote (Malakas @ Thu, Feb 7 2008, 10:51am)
Wasbeertje kun je een beetje dimmen... al die topics worden gesloten door mensen zoals jou. vind je het leuk ofzo?
hartstikke bedankt dan als de dutch forums worden gesloten.
heaheahea.
je begrijpt er duidelijk geen fuck van.