Lap, ik kom net op m'n account van d2 en men paswoord werkt niet.
'k stuur een mailtje naar battle net, die geven me een nieuw paswoord, ik ga op men account en whoops, alle ventjes zijn gedelete.
conclusie: diablo is toch niet zo leuk meer! Ineens dan maar besloten om te stoppen met dat spel.
mss moet ik dan toch maar hellgate london probere