d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Diablo Of Hellgate Londen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 4 2008 12:18pm
Lap, ik kom net op m'n account van d2 en men paswoord werkt niet.
'k stuur een mailtje naar battle net, die geven me een nieuw paswoord, ik ga op men account en whoops, alle ventjes zijn gedelete.
conclusie: diablo is toch niet zo leuk meer! Ineens dan maar besloten om te stoppen met dat spel.
mss moet ik dan toch maar hellgate london probere ohmy.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 12:48pm
haha ken je het wel van thomas kopen ^^
zoals ik al zij: ik ken et spel niet..
iemand die een screen er van kan posten>??
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 4 2008 01:14pm
dia, hellgate is midner tja, verslavend laugh.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 4 2008 01:40pm
Quote (thomas1441 @ Mon, 4 Feb 2008, 19:56)
Diablo natuurlijk
ga mn Hellgate verkopen :S
kutspel


mag ik dan je items? biggrin.gif:D
ik kan nergens meer een fawkes flameguards vinden :/

This post was edited by edujackass on Feb 4 2008 01:40pm
Member
Posts: 258
Joined: Dec 27 2007
Gold: 9.25
Feb 5 2008 03:45pm
http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=12430

hier kun je wat screens vinden. wat mij zeer misvallen is in hell gate zijn de monsters en de lvl's.
ene pot nat, alles trekt op elkaar zo is het ni plezant om spele

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 5 2008 07:16pm
ik koos voor..




























































































































































CARNAVAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 6 2008 12:41pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 6 2008, 02:16am)
ik koos voor..
CARNAVAL


Haha!
Goeie grap, gast.

Quote (Wyky @ Tue, Feb 5 2008, 10:45pm)
http://www.gamequarter.be/?p=news&nid=12430

hier kun je wat screens vinden. wat mij zeer misvallen is in hell gate zijn de monsters en de lvl's.
ene pot nat, alles trekt op elkaar zo is het ni plezant om spele


Welke halvegare van de pot gerukte josti heeft dat stuk geschreven?

This post was edited by Skulvar on Feb 6 2008 12:42pm
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 12:43pm
Quote (edujackass @ Mon, Feb 4 2008, 07:40pm)
mag ik dan je items? biggrin.gif:D
ik kan nergens meer een fawkes flameguards vinden :/


thomas pm alsjeblieeefftt :PPP ik speel het weer een beetje atm. ben lvl 27 op me marksman en ben nu gewoon aan het questen.

het is sinds laatste patch geneen keer gecrashed!

This post was edited by Wasbeertje on Feb 6 2008 12:43pm
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 6 2008 06:00pm
IK BEN NU AANT RUKKEN
Member
Posts: 2,357
Joined: Feb 4 2008
Gold: 17,573.00
Feb 6 2008 06:49pm
diablo is the best game ever made! it's better than Wow! for sure
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll