d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Carnval !!!
Prev1234515Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 2 2008 02:18pm
Quote (stefan_FFH @ Sat, 2 Feb 2008, 21:16)
hij woont in Klein Zundert
maar ben effe zen achternaam kwijt xD


van de berselaar hij woont vlak bij mij..
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 2 2008 02:43pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 2 2008, 08:18pm)
van de berselaar hij woont vlak bij mij..


oh nee
het is peter schipperen xD

ken je die?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 2 2008 02:49pm
Quote (stefan_FFH @ Sat, 2 Feb 2008, 21:43)
oh nee
het is peter schipperen xD

ken je die?


haha ja die ken ik ook , die woont ook vlakbij tongue.gif
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Feb 2 2008 03:24pm
ier 2 foto's va mij op oilsjt carnaval 2007


verkleed as voil janet aja biggrin.gif

de foto's va 2008 zalek poste den donderdag asek weer thuis zen va carnaval biggrin.gif
nog mensjen da na oilsjt carnaval gon?tongue.gif
zoja tot op de mert biggrin.gif

This post was edited by DvsF on Feb 2 2008 03:25pm
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 2 2008 04:18pm
ge bent geen belg? tongue.gif
ghehehe, wat moest je voorstellen op die foto's?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 2 2008 05:34pm
Quote (Apachai @ Sat, Feb 2 2008, 10:18pm)
ge bent geen belg? tongue.gif
ghehehe, wat moest je voorstellen op die foto's?


miss gay?


Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 2 2008 06:08pm
Quote (Apachai @ Sat, 2 Feb 2008, 22:02)
ik woon op texel..
hier doet niemand aan carnaval...
maar hier hebben we weer wel onze eigen feesten waar jullie niet aan doen..

zoals ouwe sunder smile.gif


of rijdt den honde an.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 2 2008 08:45pm
lol
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Feb 3 2008 02:16am
vandaag gaan we naar oss toe om carnaval te vieren smile.gif hoop dat het beetje mooi weer is
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 06:20am



muhaha was gisteravond echt wel relaxed ^^

ali B sprong er ook nog stiekem achter

slechte kwaliteit want cameraman kon em niet meer goed stilhouden haha

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 3 2008 06:21am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234515Next
Add Reply New Topic New Poll