☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Carnval !!!
Prev
1
2
3
4
5
15
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 3103
Replies: 144
Track Topic
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#21
Feb 2 2008 02:18pm
Quote (stefan_FFH @ Sat, 2 Feb 2008, 21:16)
hij woont in Klein Zundert
maar ben effe zen achternaam kwijt xD
van de berselaar hij woont vlak bij mij..
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#22
Feb 2 2008 02:43pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 2 2008, 08:18pm)
van de berselaar hij woont vlak bij mij..
oh nee
het is peter schipperen xD
ken je die?
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#23
Feb 2 2008 02:49pm
Quote (stefan_FFH @ Sat, 2 Feb 2008, 21:43)
oh nee
het is peter schipperen xD
ken je die?
haha ja die ken ik ook , die woont ook vlakbij
DvsF
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold
:
767.10
#24
Feb 2 2008 03:24pm
ier 2 foto's va mij op oilsjt carnaval 2007
verkleed as voil janet aja
de foto's va 2008 zalek poste den donderdag asek weer thuis zen va carnaval
nog mensjen da na oilsjt carnaval gon?
zoja tot op de mert
This post was edited by DvsF on Feb 2 2008 03:25pm
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#25
Feb 2 2008 04:18pm
ge bent geen belg?
ghehehe, wat moest je voorstellen op die foto's?
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#26
Feb 2 2008 05:34pm
Quote (Apachai @ Sat, Feb 2 2008, 10:18pm)
ge bent geen belg?
ghehehe, wat moest je voorstellen op die foto's?
miss gay?
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#27
Feb 2 2008 06:08pm
Quote (Apachai @ Sat, 2 Feb 2008, 22:02)
ik woon op texel..
hier doet niemand aan carnaval...
maar hier hebben we weer wel onze eigen feesten waar jullie niet aan doen..
zoals ouwe sunder
of rijdt den honde an.
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#28
Feb 2 2008 08:45pm
lol
xxrey-apoxx
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold
:
250.50
#29
Feb 3 2008 02:16am
vandaag gaan we naar oss toe om carnaval te vieren
hoop dat het beetje mooi weer is
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#30
Feb 3 2008 06:20am
muhaha was gisteravond echt wel relaxed ^^
ali B sprong er ook nog stiekem achter
slechte kwaliteit want cameraman kon em niet meer goed stilhouden haha
This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 3 2008 06:21am
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
15
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact