d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hulp Nodig
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 3 2008 04:50am
Quote (Snielsje @ Sun, 3 Feb 2008, 04:58)
Bedankt iedereen maar 12 uur deed die het gewoon smile.gif

thanks


Waarom heb jij een hakenkruis in je profiel?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 06:35am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 3 Feb 2008, 11:50)
Waarom heb jij een hakenkruis in je profiel?


dat vraag ik me ook af ja -.-
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Feb 3 2008 07:00am
Omdat ik het mooi vind.
waarom heb ik die tekste in me profiel

zelfde reden..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 3 2008 07:38am
ja en ik vind fotos van dode negers mooi! is gewoon een normale reden ofc! ben niet racist.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 08:24am
die foto in zen profile zegt genoeg

mja hakenkruis staat voor emer dingen maar toch...

tis gewoon een kut kruis
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 3 2008 08:29am
Quote (Snielsje @ Sun, 3 Feb 2008, 14:00)
Omdat ik het mooi vind.


Een hakenkruis mooi? Wat is daar nou mooi aan..

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 3 2008 08:55am
toen ik hem vroeger pmde voor zijn white power vlag avatar kreeg ik dezelfde reactie.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 3 2008 09:01am
Quote (edujackass @ Sun, 3 Feb 2008, 15:55)
toen ik hem vroeger pmde voor zijn white power vlag avatar kreeg ik dezelfde reactie.


En dan wel een foto van hem en zijn getinte mattie in zijn profiel hebben. laugh.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 09:03am
vind ie ook mooi..

omg zeg

is dat echt waar edu?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 3 2008 09:19am
Quote (Snielsje @ Sun, 3 Feb 2008, 15:00)
Omdat ik het mooi vind.
waarom heb ik die tekste in me profiel

zelfde reden..


Ja, dat kan je inderdaad vinden. Toch vind ik persoonlijk het raar als jij een teken in je profiel hebt dat symbool staat voor een regime waaronder miljoenen mensen zijn afgeslacht.

Nogmaals, vind jij dat niet raar? Zo niet, waarom kies je er dan voor om te provoceren?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll