Quote (Snielsje @ Sun, 3 Feb 2008, 15:00)
Omdat ik het mooi vind.
waarom heb ik die tekste in me profiel
zelfde reden..
Ja, dat kan je inderdaad vinden. Toch vind ik persoonlijk het raar als jij een teken in je profiel hebt dat symbool staat voor een regime waaronder miljoenen mensen zijn afgeslacht.
Nogmaals, vind jij dat niet raar? Zo niet, waarom kies je er dan voor om te provoceren?