d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Heeft Er Hier N Xbox Gehad? > En Heeft Nog Het Volgende Spel:
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Feb 1 2008 06:50pm
Quote (ben6660 @ Thu, Jan 31 2008, 02:49pm)
hij bedoelde wie had dat spelletje biggrin.gif
hij is er al aan verslaafd dus wil nieuwe spelers denk ik happy.gif
Had ik toch gelijk.

Ja, probeer een forum ofso. Dit forum zal je weinig kans geven.

Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 1 2008 06:51pm
ja dus?
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Feb 1 2008 10:51pm
Quote (JWT @ Sat, Feb 2 2008, 12:50am)
Had ik toch gelijk.

Ja, probeer een forum ofso. Dit forum zal je weinig kans geven.


nja kon het altijd proberen
heb op verschillende forums een post gemaakt maar nog geen reactie wink.gif
en winkel heb ik OBV ook al geprobeert.. maar dat spel verkopen ze niet meer ,alleen xbox 360 stuff...
tenminste hier in de buurt..
Feb 2 2008 04:53am
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 2 2008 06:08am
Quote (teunverstraten @ Sat, 2 Feb 2008, 05:51)
nja kon het altijd proberen
heb op verschillende forums een post gemaakt maar nog geen reactie wink.gif
en winkel heb ik OBV ook al geprobeert.. maar dat spel verkopen ze niet meer ,alleen xbox 360 stuff...
tenminste hier in de buurt..


marktplaats?
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Feb 2 2008 10:22am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 2 2008, 12:08pm)
marktplaats?


dude, teruglezen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 2 2008 11:15am
Quote (teunverstraten @ Sat, 2 Feb 2008, 17:22)
dude, teruglezen


replay geweest? als die het niet hebben bestaat het spel niet tongue.gif
Member
Posts: 12,237
Joined: Nov 17 2006
Gold: 1,102.16
Feb 3 2008 04:53am
Quote (Hellskin @ Thu, Jan 31 2008, 11:24pm)
ik heb goude handschoenen met boxen..

vet xD


mijn bowlingbal blinkt:D
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 3 2008 11:02am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Feb 2 2008, 06:15pm)
replay geweest? als die het niet hebben bestaat het spel niet tongue.gif


Kweenie hoe de replay bij jullie is, maar hier hebben ze lang niet alles XD
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 3 2008 11:04am
Quote (Skulvar @ Sun, 3 Feb 2008, 18:02)
Kweenie hoe de replay bij jullie is, maar hier hebben ze lang niet alles XD


nee lang niet alles, maar das zeker een winkel om ff te gan kijke.. want ze hebben wel veel..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll