Quote (Dream_Theater @ Thu, 31 Jan 2008, 23:07)
nouja zeg en dat terwijl ik je nog gedoneerd heb ook
ging me vooral om het nl forum:P en waarschijnlijk zal ik heus nog wel een keer posten, maar ik zal niet meer zoveel onzin uitkramen in nutteloze topics (waarvan ik er natuurlijk zelf ook genoeg heb gemaakt)