d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Lijkt Jou Aantrekkelijker?
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 1 2008 09:55am
Quote (Deficate @ Fri, Feb 1 2008, 03:12pm)
Dubbelle llull    ,    lloll


Hehe lloll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 2 2008 07:51am
Quote (Deficate @ Fri, Feb 1 2008, 04:12pm)
Dubbelle llull    ,    lloll


LOLWUT?
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Feb 3 2008 06:13am
Tuinen FTW
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 3 2008 11:42am
Quote (Tsubasa @ Fri, Feb 1 2008, 04:55pm)
Hehe lloll


moet je nu op zulke posts reageren..
gewoon negeren, dan kom je veel verder, zul je zien
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 11:44am
Quote (Apachai @ Sun, 3 Feb 2008, 18:42)
moet je nu op zulke posts reageren..
gewoon negeren, dan kom je veel verder, zul je zien


van Apachai kun je nog leren wink.gif


mja wat heb je gestemd ik ben wel benieuwd
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 3 2008 02:10pm
kuch slijmen bij het ''meisje'' kuch.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 3 2008 02:15pm
Quote (edujackass @ Sun, Feb 3 2008, 08:10pm)
kuch slijmen bij het ''meisje'' kuch.


beter dan slijmen bij de jongen?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 3 2008 02:16pm
beter helemaal NIET slijmen?
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 3 2008 02:16pm
Quote (edujackass @ Sun, Feb 3 2008, 08:16pm)
beter helemaal NIET slijmen?


goed punt smile.gif i rest my case
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 10:56am
wat ik heb gestemd bbdg?

ik voor tuinieren ofc smile.gif
lekker met je handen bezig zijn, lekker bewegen en frisse buitenlucht inademen biggrin.gif
ik zou een kantoorbaantje echt niet aankunnen hoor.. tuinieren mag zwaarder werk maar op kantoor..
pff.. zit je daar in je pak in je eentje of met een paar andere nerds tongue.gif
oftewel : kantoor = niks voor mij, doe mij maar de buitenlucht

( krijg je in de zomer nog lekker kleurtje ook tongue.gif )
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll