wat ik heb gestemd bbdg?
ik voor tuinieren ofc

lekker met je handen bezig zijn, lekker bewegen en frisse buitenlucht inademen

ik zou een kantoorbaantje echt niet aankunnen hoor.. tuinieren mag zwaarder werk maar op kantoor..
pff.. zit je daar in je pak in je eentje of met een paar andere nerds

oftewel : kantoor = niks voor mij, doe mij maar de buitenlucht
( krijg je in de zomer nog lekker kleurtje ook

)