d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gespreken Opvangen.
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:50am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:49pm)
nee man, echte mannen gaan met de step


Mjaa mijn driewieler wordt nu APK gekeurd dus moet wel met trein..
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 30 2008 10:57am
Quote (reneisgoed1 @ Wed, Jan 30 2008, 02:31pm)
Als je in de trein/metro/bus ander vevoersmiddel zit.
luister je dan ook naar andersmands gespreken of luister je dan alleen maar je muziek en leesje een krantje


Meestal lees ik m'n metro, maarja, als de mensen rondom jou constant zitten te vertellen, luister je automatisch mee.
En sommige gesprekken zijn best wel grappig. tongue.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 11:03am
Quote (mrs.piggy @ Wed, Jan 30 2008, 04:57pm)
Meestal lees ik m'n metro, maarja, als de mensen rondom jou constant zitten te vertellen, luister je automatisch mee.
En sommige gesprekken zijn best wel grappig. tongue.gif


Ja soms.. maar meestal kk irritant van die pubertjes -.-
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 30 2008 11:05am
Nee, nooit.

Ik besteed daar nooit geen aandacht aan, intreseert me gewoon niet.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 30 2008 11:17am
Quote (�?NNI @ Wed, Jan 30 2008, 02:39pm)
Vooral muziek. Af en toe vang ik weleens iets op, en als er ruzie ontstaat, haal ik m'n popcorn boven en luister ik mee. In de metro lees ik natuurlijk De Metro!


Zelfde als dit, af en toe zet ik mijn muziek gewoon af en laat ik de oordopjes zitten, veel leuker als ze niet weten dat je meeluisterd.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 30 2008 01:11pm
Quote (WemyNM @ Wed, 30 Jan 2008, 16:51)
Als ik in de trein zit, zijn het eigenlijk altijd de andere mensen die naar mij luisteren.


Als ik wil praten, lees ik wel een boek.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 30 2008 01:23pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Jan 30 2008, 04:04pm)
de sudoku in de spits is slecht, dat is net als belspelletjes.
het getal dat je meot raden is altijd een van de eerste die je vind.
dat win je nooit = geld verspilling


nog 10 meer :-/
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 30 2008 01:25pm
Ik slaap altijd in de trein.
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 30 2008 01:30pm
Muziek luisteren slapen dansen LOLXD
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 01:44pm
Ik ruk soms ook in de trein alleen als er kleine kinderen bij zijn ofc..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll