Quote (reneisgoed1 @ Wed, Jan 30 2008, 02:31pm)
Als je in de trein/metro/bus ander vevoersmiddel zit.
luister je dan ook naar andersmands gespreken of luister je dan alleen maar je muziek en leesje een krantje
Meestal lees ik m'n metro, maarja, als de mensen rondom jou constant zitten te vertellen, luister je automatisch mee.
En sommige gesprekken zijn best wel grappig.