d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Roobuust
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:33am
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:30)
dat ga ik nu ff opzoeken tongue.gif


of dit ofzo?

http://www.azerty.nl/producten/product_detail/162/30670/radeon-x1650-pro.html

(zit maar beetje rond te kijken, neem mijn advies niet serieus)

This post was edited by robuust on Jan 30 2008 10:35am
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:35am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:33pm)


Heb geen verstand van videokaarten.. wat ik wel weet is dat 256mb meer dan genoeg is
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:37am
Quote (gehawk @ Wed, Jan 30 2008, 04:35pm)
Heb geen verstand van videokaarten.. wat ik wel weet is dat 256mb meer dan genoeg is


Totaalbedrag producten ex BTW 19% € 45,38

Vaste verzendkosten € 7,97

Totaalbedrag ex BTW € 53,35

BTW 19% € 10,14

Te Betalen € 63,49

prijs van die ik ga bestellen
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:40am
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:37)
Totaalbedrag producten ex BTW 19%  €  45,38

  Vaste verzendkosten  €  7,97

  Totaalbedrag ex BTW  €  53,35

  BTW 19%  €  10,14

  Te Betalen  €  63,49

prijs van die ik ga bestellen


van welk merk ?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:43am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:40pm)
van welk merk ?


XFX

Dacht dat dat wel goed was tongue.gif

Ben echt noob maar ben bezig met mn eerste en meteen laatste pc upgrade van 256 mb ram naar 1 gig
en nu nog nieuw agp kaartje
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:43am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 30 Jan 2008, 18:16)
iig die van je hyves of ie met smirnoff is wek niet


ooh die, dies niet erg. staat nog wel me oude kamerdeur op en oude meubels. ik heb gemoderniseerdt yo.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:47am
Quote (edujackass @ Wed, Jan 30 2008, 04:43pm)
ooh die, dies niet erg. staat nog wel me oude kamerdeur op en oude meubels. ik heb gemoderniseerdt yo.


deze is het
http://i27.tinypic.com/15we1jk.jpg
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:48am
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:47)


wat staat er eigenlijk op je trui?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:49am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:48pm)
wat staat er eigenlijk op je trui?


zal wel zon goedkope c&a trui zijn
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:53am
fuck noe

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=tfqtf#/page2/


jacknjones >>>>
vooral als je ouders je per maand 50 euro zakgeld geven voor kleding.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll