Quote (CpTJenJen @ Tue, 29 Jan 2008, 16:56)
waar was ji de afgelopen maand?
yeye back to basic...
wat heeft eigenlijk iedereen tegen eric??
laat m lekker rage, als niemand er aand8 aan ebsteed stopt dat ook.. probleem over en dutch forum weer normaal
ZO MAKKELIJK IS HET GEWOON
ik heb persoonlijks niets tegen hem
gewoon het feit toen ik hier het eerst begon waren die topics al vole met ''7kleuren stront'' etc zegt (niet alleen hij natuurlijk!)
daarmee heb ik het ''basic'' gedeelte niet meegemaakt