d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Overgang.
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 29 2008 10:32am
aan wie heb ik trouwes deze 150fg? donatie te danken? biggrin.gif
thanks in ieder geval.. duurt nog tijdje voor ik er wat mee kan doen though.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 29 2008 10:36am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jan 2008, 15:28)
Van het leuke (goede, oude?) dutch forum naar het forum waar BadBoyDeGekste en Gehawk en zijn broertjes het forum vulden met troep..
En wat hebben we nu? Het forum dat bestaat uit topics over frikadellen bakken, derderangs 'grappen' en voetbal. What's next? Een topic over darten?

Back to basic?! ohmy.gifsad.gif


zou eens leuk zijn
heb dat nog niet meegemaakt omdat BBDG hier was
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 10:47am
Het is laf dat degene die het dutch forum werkelijk verzieken niet hard genoeg worden aangepakt. Maar wel degene die het juist leuk houden.
Maarja, zoveel boeit mij dit forum niet.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 10:50am
geen probleem hoor stefan !!
ik zal die quote uit me sig hale hoor tongue.gif

edit: ik ben het ook met JWT eens.. alleen noem ik het niet laf maar stom.. smile.gif

This post was edited by Apachai on Jan 29 2008 10:50am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 29 2008 10:56am
Quote (Apachai @ Tue, 29 Jan 2008, 16:40)
dunno.. ik weet alleen dat die vent zich snel laat uitlullen en als hij word uitgeluld met feiten tegen hem dan praat hij de feiten tegen..
slap smile.gif


waar was ji de afgelopen maand?

yeye back to basic...

wat heeft eigenlijk iedereen tegen eric??

laat m lekker rage, als niemand er aand8 aan ebsteed stopt dat ook.. probleem over en dutch forum weer normaal

ZO MAKKELIJK IS HET GEWOON
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 29 2008 10:59am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 29 Jan 2008, 16:56)
waar was ji de afgelopen maand?

yeye back to basic...

wat heeft eigenlijk iedereen tegen eric??

laat m lekker rage, als niemand er aand8 aan ebsteed stopt dat ook.. probleem over en dutch forum weer normaal

ZO MAKKELIJK IS HET GEWOON


ik heb persoonlijks niets tegen hem
gewoon het feit toen ik hier het eerst begon waren die topics al vole met ''7kleuren stront'' etc zegt (niet alleen hij natuurlijk!)
daarmee heb ik het ''basic'' gedeelte niet meegemaakt
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 29 2008 11:01am
Aandacht voedt hun gedrag Tom, dit topic onder andere ook.

This post was edited by Ov2rkill on Jan 29 2008 11:01am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 29 2008 11:05am
Quote (JWT @ Tue, 29 Jan 2008, 17:47)
Het is laf dat degene die het dutch forum werkelijk verzieken niet hard genoeg worden aangepakt. Maar wel degene die het juist leuk houden.
Maarja, zoveel boeit mij dit forum niet.

Hier sluit ik me bij aan.

Wat zit Apachai hier trouwens te praten? Hij is hier enkele maanden en is/was weggepest.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 29 2008 11:13am
Quote (edujackass @ Tue, Jan 29 2008, 05:20pm)
wij zijn niet de schuldige, je kan ook serieus doen tegen bbdg, maar dan begint hij allemaal te patsen en bluffen en shit en dat is focken irritant.
en als je discussie met hem voert en nog gewoon beschaafd blijft krijg je dingen naar je toe geslingerd als krijg kanker en ik neuk je moeder en ik sla je helemaal dood dat soort onzin

@apachai, precies, dat ook.


Juistem, zodra hij dit topic leest is het weer raak!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 29 2008 11:39am
leuk dat het in iedere topic over mij gaat

ik heb hier nog nooit spam topics gemaakt btw..

mensen begonnen tegen mij te zeiken niet andersom.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll