d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vroegah > Herinneringen Aan Je Newb Periode
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 29 2008 10:11am
Quote (ben6660 @ Tue, Jan 29 2008, 05:08pm)
maja nu is da nimeer he biggrin.gif


Hij zit nog altijd in zen noob periode hoor
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 29 2008 10:14am
Quote (Demonsangel @ Tue, 29 Jan 2008, 16:11)
Hij zit nog altijd in zen noob periode hoor


lol^^ heb hem zien spelen dat noem ik niet noob happy.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 10:14am
dat kan maar hij speeld volgens mij geen d2 meer hea tongue.gif
ik niet, vind er niks aan.. lag, dupe shit, en et is altijd maar etzelfde :S
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 29 2008 10:14am
ik weet nog wel dat ik met al mn chars op lvl1 al in hell zat, en dan het cow lvl in ging, om binne 1:40 45 lvls up te gaan
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 10:15am
Ik heb tijden single player gespeeld omdat ik geen key had geloof ik. Totdat een maat van me met een key aan kwam zetten. Blij dat ik was! Al m'n werk op SP was wel voor niks geweest, though. =)
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 29 2008 10:16am
ooh ik moet hier weg gaan......... kan het niet weerstaan.

ik was lvl 36 op single player. had diablo dood op hell in classic en had het spel uit door steeds te lopen en dan 1x te hitten met me mace (ik oordeelde op durability en de duurste prijs) en dan dood en weer opnieuw door tp en weer 1x hitten. ja een melee necro zegmaar..ik deed ook telkens als ik dood ging gewoon nieuwe equip kopen zodat me oude weg ging. en ik wilde al de rare items die ik vond bewaren in me chest

Sir KillingEduard was me eerste charname. was 12 jaar oud ofzo

This post was edited by edujackass on Jan 29 2008 10:17am
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 29 2008 10:17am
Quote (Apachai @ Tue, 29 Jan 2008, 16:14)
dat kan maar hij speeld volgens mij geen d2 meer he


hij is na mij dan gestopt happy.gif ik speel al een maand of 2niet meer
aventoe eens online voor ench te geven op hc ja das al
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 10:18am
heb me acc weggegeven aan iemand die ik 100% vertrouw dus als ik wil krijg ik zo me pass terug tongue.gif
weet niet wat er dan nog op staat maar ken zo een nice smiter bij em lospeuteren biggrin.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 29 2008 11:05am
mijn eerste online d2 account heete kutnut (afgelijd van de zender ketnet die ik destijds keek) en eht password was toevallig ook kutnut.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 29 2008 11:08am
Ah, toen ik net begon had ik nachtmerries over the butcher. ;_;
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll