☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Vroegah > Herinneringen Aan Je Newb Periode
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1057
Replies: 54
Track Topic
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#21
Jan 29 2008 10:11am
Quote (ben6660 @ Tue, Jan 29 2008, 05:08pm)
maja nu is da nimeer he
Hij zit nog altijd in zen noob periode hoor
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#22
Jan 29 2008 10:14am
Quote (Demonsangel @ Tue, 29 Jan 2008, 16:11)
Hij zit nog altijd in zen noob periode hoor
lol^^ heb hem zien spelen dat noem ik niet noob
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#23
Jan 29 2008 10:14am
dat kan maar hij speeld volgens mij geen d2 meer hea
ik niet, vind er niks aan.. lag, dupe shit, en et is altijd maar etzelfde :S
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#24
Jan 29 2008 10:14am
ik weet nog wel dat ik met al mn chars op lvl1 al in hell zat, en dan het cow lvl in ging, om binne 1:40 45 lvls up te gaan
mUMmY-
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold
:
28.70
#25
Jan 29 2008 10:15am
Ik heb tijden single player gespeeld omdat ik geen key had geloof ik. Totdat een maat van me met een key aan kwam zetten. Blij dat ik was! Al m'n werk op SP was wel voor niks geweest, though. =)
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#26
Jan 29 2008 10:16am
ooh ik moet hier weg gaan......... kan het niet weerstaan.
ik was lvl 36 op single player. had diablo dood op hell in classic en had het spel uit door steeds te lopen en dan 1x te hitten met me mace (ik oordeelde op durability en de duurste prijs) en dan dood en weer opnieuw door tp en weer 1x hitten. ja een melee necro zegmaar..ik deed ook telkens als ik dood ging gewoon nieuwe equip kopen zodat me oude weg ging. en ik wilde al de rare items die ik vond bewaren in me chest
Sir KillingEduard was me eerste charname. was 12 jaar oud ofzo
This post was edited by edujackass on Jan 29 2008 10:17am
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#27
Jan 29 2008 10:17am
Quote (Apachai @ Tue, 29 Jan 2008, 16:14)
dat kan maar hij speeld volgens mij geen d2 meer he
hij is na mij dan gestopt
ik speel al een maand of 2niet meer
aventoe eens online voor ench te geven op hc ja das al
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#28
Jan 29 2008 10:18am
heb me acc weggegeven aan iemand die ik 100% vertrouw dus als ik wil krijg ik zo me pass terug
weet niet wat er dan nog op staat maar ken zo een nice smiter bij em lospeuteren
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#29
Jan 29 2008 11:05am
mijn eerste online d2 account heete kutnut (afgelijd van de zender ketnet die ik destijds keek) en eht password was toevallig ook kutnut.
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#30
Jan 29 2008 11:08am
Ah, toen ik net begon had ik nachtmerries over the butcher. ;_;
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact