Quote (JWT @ Mon, 28 Jan 2008, 22:57)
Het is zeker wel veranderd.
Het is echt saai geworden. -.-'
ik denk dat het spelen van d2 vroeger ook een deel speelde in deze comunity.
daardoor kwamen er alleen aardige mensen die d2jsp vooral bezochten voor traden.
nu heb je vaak van die rare typetjes.
en we hebben al de topic ideen al gedaan die er te doen zijn.. het leuke is zegmaar helemaal op verbruikt.