d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hooiii
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 28 2008 03:03pm
Quote (JWT @ Mon, 28 Jan 2008, 22:57)
Het is zeker wel veranderd.

Het is echt saai geworden. -.-'


ik denk dat het spelen van d2 vroeger ook een deel speelde in deze comunity.
daardoor kwamen er alleen aardige mensen die d2jsp vooral bezochten voor traden.
nu heb je vaak van die rare typetjes.

en we hebben al de topic ideen al gedaan die er te doen zijn.. het leuke is zegmaar helemaal op verbruikt.
Member
Posts: 1,470
Joined: Jun 15 2003
Gold: 250.69
Jan 28 2008 03:04pm
Ja prima,
Ben gekapt met WoW.. beide lvl 70's verkocht voor flink wat geld..
Zeeën van tijd nu wink.gif

Ik zal maar weer eens keer contact gaan zoeken met Laurens om wat biertjes te drinken
Member
Posts: 1,470
Joined: Jun 15 2003
Gold: 250.69
Jan 28 2008 03:05pm
Ik kreeg laatst trouwens nog spam mail van Justin Peters in mn msn box xD
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 28 2008 03:05pm
tis idd saai geworden, iedereen heeft t maar opgegeve
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 28 2008 03:10pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, Jan 28 2008, 09:53pm)
hey je komt uit veghel?
dan ken je isam/baris/teun/tom?
wat is je naam btw?


Hij heet Daan, als ik me goed herinner.

En de mensen van voor 2004 zijn met uitsterven bedreigd. smile.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 28 2008 03:17pm
ongeveer hierzo ontdekte ik dutch forum
http://forums.d2jsp.org/index.php?showforum=259&st=1500
focken hell.. ik was zelfs bang om een topic te posten en dan een warn te krijgen voor verkeerde titel!
wel erge iegenlijk dat ik al zoveel tijd op een forum doorgebracht heb :|


/depressed.........

This post was edited by edujackass on Jan 28 2008 03:17pm
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 28 2008 03:20pm
DAAN! biggrin.gif

Woah, da's behoorlijk lang geleden inderdaad. Ik zag je laatst nog in Stephan's friendslist op last.fm staan. Kewle muziek luister je. Hoe is het verder enzo?

/me wil #d2jsp-euro terug.

Edit: Timo hier trouwens :-p
Edit2: Laten we hopen dat deze post me geen ban oplevert :-)

This post was edited by mUMmY- on Jan 28 2008 03:23pm
Member
Posts: 1,470
Joined: Jun 15 2003
Gold: 250.69
Jan 28 2008 03:23pm
Rawrrr...
Lang geleden Timo_O! idd smile.gif
Noes not last.fm ! Haha

Ik probeer al de hele tijd op iirc te komen, is die kapot of wat?
Kijken of mn prive naam Daan nog bestaat daar xD

This post was edited by leader_of_elfs on Jan 28 2008 03:23pm
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 28 2008 03:24pm
Quote (leader_of_elfs @ Mon, 28 Jan 2008, 22:23)
Rawrrr...
Lang geleden Mummy idd smile.gif
Noes not last.fm ! Haha

Ik probeer al de hele tijd op iirc te komen, is die kapot of wat?
Kijken of mn prive naam Daan nog bestaat daar xD


Hm, kom al een hele tijd niet meer op IRC. Ben daar best wel geban'd, zegmaar. Privé-namen zijn afaik helemaal weg. =/. Zal even kijken voor je. Live Chat al geprobeerd?

Edit: Probeer #d2jsp. #d2jsp-euro is gedelete ofzo geloof ik. =/

This post was edited by mUMmY- on Jan 28 2008 03:26pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 28 2008 03:26pm
eduard gaat weeris proberen te stoppen met dutch forum.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll