Quote (Ov2rkill @ Mon, Jan 28 2008, 05:09pm)
De Heavy Chasers.
http://www.youtube.com/watch?v=V-ZV6yyHbpc
best nog goed voor pottestampers
ik ben voor de betere ploeg
ik heb bij elke match zo men voorkeur , maar in het algemeen een bepaalde club suporteren , dat niet