Quote (Apachai @ Mon, 4 Feb 2008, 19:51)
't gaat in middels in elke topic over carnaval en ik ben er niet bij :'(
maargoed !!
frikandellen

lekker
kroketten

bleargh
bitterballen

bleargh
kaassoufles

jammie
kaasstengels

jammie

ik hou niet van kroketten en bitterballen.. weet niet waarom maar vind et niet lekker ^^
kaasknabbels! het maakt niet uit of je honger hebt of niet. je moet wel kaasknabbels hebbe, anders hoor je dr echt nie bij