d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Frikandellen Bakken
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:46am
Ik vind het echt kansloos zal ik dit topic gaan ruinen zodat het closed wordt?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 30 2008 02:26pm
das het enige stuk vlees dat ik mis sad.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 02:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 30 Jan 2008, 20:26)
das het enige stuk vlees dat ik mis sad.gif


"vlees"
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 02:52pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 30 2008, 08:26pm)
das het enige stuk vlees dat ik mis sad.gif


awwwwwwwwww piercing related?
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Jan 31 2008 02:43pm
drugs en heet vet gaat meestal niet goed wink.gif

maar een frikje gaat er altijd in :-)
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 4 2008 11:50am
Quote (Hellskin @ Sun, Jan 27 2008, 09:59pm)
ik kon er niet om lachen.

ik ben erg fan van frikandellen.

die jongens met hun actie zijn een schande voor de frikandel


Juistem, dit was echt frikandel onterend.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 4 2008 11:53am
vandaag nog lkkr de stad onveilig make tot 3 uur en dan morge na 12e gaat het gebeuren!

voor 40 man frikandellen, kroketten, bitterballen & al het andere goeie uit de frietpan bakken!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 4 2008 11:54am
Quote (JurK. @ Mon, 4 Feb 2008, 18:53)
vandaag nog lkkr de stad onveilig make tot 3 uur en dan morge na 12e gaat het gebeuren!

voor 40 man frikandellen, kroketten, bitterballen & al het andere goeie uit de frietpan bakken!


CARNAVAL!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 4 2008 12:51pm
't gaat in middels in elke topic over carnaval en ik ben er niet bij :'(
maargoed !!
frikandellen icon_pointr.gif lekker
kroketten icon_pointr.gif bleargh
bitterballen icon_pointr.gif bleargh
kaassoufles icon_pointr.gif jammie
kaasstengels icon_pointr.gif jammie

smile.gif
ik hou niet van kroketten en bitterballen.. weet niet waarom maar vind et niet lekker ^^

This post was edited by Apachai on Feb 4 2008 12:52pm
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 5 2008 11:14am
Quote (Apachai @ Mon, 4 Feb 2008, 19:51)
't gaat in middels in elke topic over carnaval en ik ben er niet bij :'(
maargoed !!
frikandellen icon_pointr.gif lekker
kroketten icon_pointr.gif bleargh
bitterballen icon_pointr.gif bleargh
kaassoufles icon_pointr.gif jammie
kaasstengels icon_pointr.gif jammie

smile.gif
ik hou niet van kroketten en bitterballen.. weet niet waarom maar vind et niet lekker ^^


kaasknabbels! het maakt niet uit of je honger hebt of niet. je moet wel kaasknabbels hebbe, anders hoor je dr echt nie bij tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll