d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Help Met Schoenen Zoeken
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:55pm
Quote (edujackass @ Sun, Jan 27 2008, 10:52pm)
meschien browsde er toevallig een mod langs en was het helemaal niet dankzij je ''reported''
ik ga je doublepost reporten. en je commentaar ''LOL'' ook


Vanaf nu report ik al jou posts die gereport kunnen worden tongue.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 27 2008 04:56pm
Quote (edujackass @ Sun, 27 Jan 2008, 23:52)
meschien browsde er toevallig een mod langs en was het helemaal niet dankzij je ''reported''
ik ga je doublepost reporten. en je commentaar ''LOL'' ook


Ik had Balakai een PM gestuurd.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:57pm
Quote (uNoTopia @ Sun, Jan 27 2008, 10:56pm)
Ik had Balakai een PM gestuurd.


http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14633587&f=34

Ik zorgde er voor dat iemand de clean up deed

Die TT heb ik zo in mijn zak tongue.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:59pm
ja en met een TT ben je egt de man!
btw,


Leonard_smalls?
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:59pm
Quote (edujackass @ Sun, Jan 27 2008, 10:59pm)
ja en met een TT ben je egt de man!
btw,


Leonard_smalls?


Die post snapte ik niet dus in mijn ogen is het het spam icon_pointr.gif reported
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 27 2008 06:29pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 27 Jan 2008, 20:34)
Hallo!

Ik heb een probleem; of eigenlijk mijn vriendin. Zij zoekt een bepaalde soort schoen, maar ik kan hem nergens vinden op het internet. Wellicht hebben jullie meer mazzel.

Gezocht (zeer specifiek, dus let op):
Adidas Handball Spezial, maat 38,5 (5,5 = Amerikaans iirc), zwart en natuurlijk de vrouwenuitvoering.

Eeuwige dank voor de vinder.
Ruben


1. De schoenen zijn lelijk.
2. Als de betreffende schoen niet te vinden is, zoek je een andere schoen.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 27 2008 06:41pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 28 Jan 2008, 00:59)
Die post snapte ik niet dus in mijn ogen is het het spam icon_pointr.gif reported


Volgens mij bedoelt hij die paarse barbarian in de chat room
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 06:46pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 28 Jan 2008, 00:59)
Die post snapte ik niet dus in mijn ogen is het het spam icon_pointr.gif reported


als je veel posts report die niet fout zijn kan je warn krijgen lol
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 27 2008 08:25pm
Tsubasa, voor iemand die hier nog maar net is ken je wel al heel goed je weg op deze fora... Misschien moet iemand je ip eens laten checken?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 28 2008 01:46am
zei ik ook al
kvind t maar een kneus, mja ooit komt ie er wel achter dat met post reporte je er niet komt.
je moet cocksucke gast en veel geld donate
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll