d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 100 Fg
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 09:18am
hier was het tog verijst om het homo gedeelte en het nerd gedeelte te quoten en de rest weg te laten. alsnoch jammer dat ik een post bovenme moest quoten en haast net zo dom leek als jou sad.gif
tja ik zuig wel in het te wijnig posten want jij hebt tog minstens 2x zoveel posts meer als mij en je zit hier minderlang!
en houd is ff op met msnen met meisjes
http://www.telegraaf.nl/buitenland/3130230/_Pogingen_zelfmoord_na_chatten__.html?p=8,1
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 27 2008 09:18am
Quote (Hellskin @ Sun, 27 Jan 2008, 04:18)


dit is toch op z'n minst 50 waard...
ken wel wat efgees gebruiken atm


dies egt tof XD
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 09:21am
Quote (edujackass @ Sun, 27 Jan 2008, 16:18)
hier was het tog verijst om het homo gedeelte en het nerd gedeelte te quoten en de rest weg te laten. alsnoch jammer dat ik een post bovenme moest quoten en haast net zo dom leek als jou sad.gif
tja ik zuig wel in het te wijnig posten want jij hebt tog minstens 2x zoveel posts meer als mij en je zit hier minderlang!
en houd is ff op met msnen met meisjes
http://www.telegraaf.nl/buitenland/3130230/_Pogingen_zelfmoord_na_chatten__.html?p=8,1


wtf dat is echt niet grappig..

jij hebt echt problemen gast als je denkt dat je daarom kan lachen..

nja d8 dat je kon lzen maar ik ben hetero unlike yourself.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 27 2008 09:24am
Gehawk, BadBoyDeGekste en Edujackass hebben allen 'n probleem als ze er op vrijdag/zaterdagavonden niks beters op vinden dan wat op 'n internet forum spammen. Klaar.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 09:28am
ik zou zaterdagavond in breda zijn maar de gast waar ik zou logeren wilde ineens niet meer. so not my bad.
bbdg versiert meisjes vanaf zen pc op zaterdag en vrijdagavond, jeweettog?

@bbdg, op je foto zie je er niet al te hetero uit. en het is zegmaar wel grappig die link want emos zijn over het algemeen grappig omdat ze zo dom zijn.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 27 2008 09:34am
Quote (edujackass @ Sun, 27 Jan 2008, 17:28)
ik zou zaterdagavond in breda zijn maar de gast waar ik zou logeren wilde ineens niet meer. so not my bad.
bbdg versiert meisjes vanaf zen pc op zaterdag en vrijdagavond, jeweettog?

@bbdg, op je foto zie je er niet al te hetero uit. en het is zegmaar wel grappig die link want emos zijn over het algemeen grappig omdat ze zo dom zijn.


Zeg edu, jij bumpt toch je multi report topic weer hé? Hij heeft het verdiend.. happy.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 27 2008 09:38am
Quote (edujackass @ Sun, 27 Jan 2008, 16:18)
hier was het tog vereist om het homo gedeelte en het nerd gedeelte te quoten en de rest weg te laten. alsnoch jammer dat ik een post bovenme moest quoten en haast net zo dom leek als jou sad.gif
tja ik zuig wel in het te weinig posten want jij hebt tog minstens 2x zoveel posts meer als mij en je zit hier minderlang!
en houd is ff op met msnen met meisjes



....

Fixed.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 10:07am
als ik voor elke post waarin ik een typfout zie een quote maak met fixd eronder zou ik ook 8.3k posts hebben.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 27 2008 10:18am
bbdg is DE MAN die niks kan...
bbdg : je lult jezelf er gewoon omheen, als je voor gek word gezet door bijv. hellskin dan is wat jij zegt weer zo zoetjes : je kan iemand niet zus of zo noemen omdat je toevallig weet wat het betekend..
wees blij dat hellskin je dat woord heb geleerd.. je wist het woord en nu eindelijk de betekenis..
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 27 2008 10:18am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 27 Jan 2008, 17:13)
leer nou eens Engels jezus christus..

je doet netalsof maar ik denk dat je echt overal in zuigt eduardus.
BTW NICE QUOTE, sukkel...


Quote
Guild Wars - quited ^^

stil got some items though ^


wurf.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll